بازدید مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان از هنرستان شهید پارسا نجف آباد

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان به همراه جمعی از معاونین با حضور در شهرستان نجف آباد از مدرسه پارسای این شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۲۱۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان از هنرستان شهید پارسا نجف آباد

در این دیدار که معاونین پشتیبانی و متوسطه اداره کل و هم چنین مشاور مدیرکل و رئیس اداره روابط عمومی وی را همراهی می کردند از بخش های مختلف این هنرستان شامل فعالیت های کشاورزی ، پرورش طیور ، پرورش دام های سبک و سنگین و دیگر فعالیت های انجام شده جانبی در این هنرستان بازدید به عمل آمد .
سپس در جلسه ای با حضور مدیر، معاونین و تعدادی از هنرآموزان مسائل و مشکلات هنرستان بررسی گردید و مقرر شد با توجه به اهمیت هنرستان ها در سند تحول بنیادین و نگاه ویژه استان به این آموزشگاه ها حداکثر مساعدت در حل مشکلات و رفع کمبودهای این هنرستان به عمل آید .
در این نشست صمیمی تعدادی از هنرآموزان مسائل و پیشنهادهای آموزشی و پرورشی خود را ارائه نمودند که مورد توجه مدیرکل آموزش و پرورش استان قرار گرفت .
در پایان مدیرکل آموزش و پرورش ضمن تشکر ویژه از مدیر و دیگر همکاران شاغل در این مرکز آموزشی که به طور شبانه روزی و دلسوزانه فعالیت می نمایند اظهار امیدواری کرد با توجه به نگاه ویژه به رشته های فنی و حرفه ای در سند تحول و استان ، این هنرستان بتواند جایگاه خود را در بین آموزشگاه های استان و کشور ارتقاء بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار