با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان:

کارگروه لباس فرم دانش آموزی شهرستان سقز تشکیل جلسه داد

سقز(پانا)-با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز ودیگر اعضا کار گروه لباس فرم دانش آموزی شهرستان سقز نشست مشترکی با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت اجرای طرح و دستورالعمل لباس فرم دانش آموزی در محل اتاق جلسات مدیریت آموزش و پرورش سقز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۱۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه لباس فرم دانش آموزی شهرستان سقز تشکیل جلسه داد

در ابتدا این نشست سیدیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز به بیان مشکلات مربوط به تهیه لباس فرم و مانتو شلوار مدارس دخترانه پرداخت و گفت:بافت فرهنگی و ترکیب جمعیتی شهرستان سقز ضرورت اجرای چند برنامه اصلاحی به ویژه برای حمایت از اقشار آسیب پذیر را می طلبد.

وی افزود:برای عملی کردن این طرح باید سطح درآمد خانوارها،جلوگیری از رانت برای عده ای معدود،کیفیت سنجی پارچه و دوخت و جلوگیری از بروز مشکلات متعدد برای اولیا و مدارس،آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی را بیشتر مد نظر قرار داد.

احمد عبداللهی رئیس سازمان دانش آموزی استان کردستان نیز با تشریح دستورالعمل های وزارتی و استانی در این زمینه ،خواستار بررسی مفاد مندرج در این بخشنامه ها شد.

در پایان این نشست و با بررسی مشکلات سنوات قبل در حوزه دوخت لباس فرم مدارس و بحث و تبادل نظر از طرف اعضای حاضر در این جلسه،نتیجه نهایی و بررسی کامل آن به جلسه بعدی موکول شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار