مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه ستاد ثبت نام؛

ثبت نام دانش آموزان نیشابور به گونه ای انجام شود که رضایت مندی همگانی فراهم شود

نیشابور ( پانا ) - جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش نیشابور با حضور اعضای ستاد در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۰۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام دانش آموزان نیشابور به گونه ای انجام شود که رضایت مندی همگانی فراهم شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه، گفت: در ثبت نام ها تکریم ارباب رجوع به طور حداکثری رعایت شود تا موجبات رضایت مندی همگانی فراهم شود و در واقع رفتار حرفه ای مدیران با اولیاء بسیار مورد تاکید است.

حسین مهرابادی افزود: ثبت نام دانش آموز باید در اسرع وقت و فارغ از هرگونه سردرگمی برای خانواده صورت پذیرد و در هنگام ثبت نام علاوه بر رعایت کامل محدوده، هیچ گونه وجه اضافی دریافت نگردد.

این مقام مسئول نقش مدیران در ثبت نام دانش آموزان را بسیار مهم دانست و گفت: از همین امروز باید موارد مربوط به لباس فرم و سرویس دانش آموزی نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: در اولین فرصت باید ستاد هدایت تحصیلی، ستاد فضاهای آموزشی و تعمیر و تجهیز و همچنین زیبا سازی مدارس تشکیل شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیز با تاکید بر اهمیت موضوع ثبت نام دانش آموزان، گفت: مدیران ما باید نسبت به سکونت خانواده مراجعه کننده، یقین پیدا کرده و سپس اقدام به ثبت نام دانش آموز کنند.

ابراهیم امین نژاد افزود: در حال حاضر مشکلات مربوط به کمبود فضای آموزشی و مراجعه کنندگان خارج از محدوده و همچنین تقاضاهای مرتبط با توسعه متوازن دانش آموزان به وضوح دیده می شود که باید این موضوعات به درستی مدیریت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار