روز پایانی دریافت آثار سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور

شهرری (پانا) - با حضور معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش دریافت آثار سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور به پایان خواهد رسید.

کد مطلب: ۹۲۰۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
روز پایانی دریافت آثار سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور

دبیرخانه سی وهفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از 20 خردادماه آماده دریافت آثار برگزیده دانش‌آموزان سراسر کشور بود امروز به کار دریافت آثار پایان خواهد داد.

در حاشیه این برنامه علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به همراه محمدصیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مدیرکل فرهنگی هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از نحوه دریافت آثار بازدید به عمل آوردند.

آثار فرهنگی و هنری طی روزهای 20، 21 و 22 خرداد در کانون فرهنگی و تربیتی سمیه ناحیه یک شهرری تحویل گرفته می‌شود و مسئولان باید با برنامه‌ریزی مناسب در روز تعیین شده به دبیرخانه مراجعه کنند تا ضمن تسریع در تحویل آثار دانش‌آموزان، حق سایرین تضییع نشود.

پس از جمع‌آوری و داوری آثار، برگزیدگان به مرحله نهایی سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری که بصورت حضوری در تابستان98 برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار