فرماندار اسلامشهر: برنامه‌های مربوط به جوانان درصورت یکنواختی دافعه هم خواهد داشت

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت : جوانان ما هسته اصلی عمران، پیشرفت و امید به آینده هستند .

کد مطلب: ۹۲۰۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: برنامه‌های مربوط به جوانان درصورت یکنواختی دافعه هم خواهد داشت

مسعود مرسلپور در نشست ستادساماندهی امور جوانان شهرستان اسلامشهر در سالن اجتماعات فرمانداری اظهارداشت: همه دولت‌ها و حکومت‌ها برای مسائل مربوط به جوانان برنامه ریزی داشته و برمبنای ایدئولوژی، قوانین و مسائل اجتماعی مثبت خود سعی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و جلوگیری از کجرویها و انحرافات دارند.

او افزود:در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز امام راحل ومقام معظم رهبری (مدظله العالی)بارها به مسائل جوانان در رابطه فرهنگ منحط غرب وشبیخون فرهنگی در جامعه پرداختند.

او بیان داشت: دولت تدبیر و امید هم نگاه جامع تری به مسائل جوانان داشته و دارد، زیرا جوانان ما هسته اصلی عمران، آبادانی و امید به آینده و پیشرفت هستند ودر هر حوزه‌ای ازجمله، مسائل دفاعی، علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، عرصه‌های تولیدی، مسابقات جهانی ورزشی و غیره که ورود پیدا کردند با کسب توفیقات ارزشمندی جهت کشور همراه بوده است.

مرسلپور اذعان داشت: درشهرستان اسلامشهر نیز جوانان ما در برنامه‌های قرآنی، ورزشی، آموزش و پرورش، هنری، سیاسی و اجتماعی، بهداشتی ودانشجویی خوش درخشیدند و نقش اساسی و محوری در انجام برنامه‌های نهادها و ادارات شهرستان دارند.

مرسلپورر بر ایجاد برنامه مدون جامع فراگیر برای اوقات فراغت جوانان تاکیدو گفت: برنامه‌های مربوط به جوانان در صورت یکنواختی دافعه هم خواهد داشت و به همین منظور ضرورت دارد یک برنامه جامع همگون و همگرا با همکاری تمام ادارات و ارگانهای شهرستان برای جوانان تهیه شود و تمامی مباحث قرآنی، هنری، ورزشی به همراه یادگیری، فراگیری در آن گنجانده شود.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان اسلامشهر خاطر نشان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهرنیز با همکاری سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی به منظور نهادینه شدن بهداشت در خانواده‌ها، ازجوانان به عنوان مشاوران و همیاران بهداشتی در خانواده استفاده کرده و آنها را آموزش دهند تا از بروز و شیوع بیماری‌های مختلف علی الخصوص در فصول گرم سال جلوگیری شود.

فرماندار اسلامشهربا اشاره به فراهم ساختن زیر ساخت‌های لازم جهت اجرای برنامه‌های تفریحی و زیارتی و اردوهای درون استانی برای جوانان و نوجوانان اظهار داشت: در کنار این برنامه‌ها آموزش امدادرسانی ویژه سیل و زلزله، برپایی برنامه های فرهنگی و تفریحی برای خانواده‌ها و جوانان در پارک‌ها و اماکن عمومی، ارائه خدمات مشاوره جهت جوانان و خانواده‌ها در اسلامشهر و مناطق چهاردانگه و احمد آباد مستوفی در تابستان 98 لحاظ گردد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار