سید مجتبی هاشمی: نگرش دانش‌آموزان به مسابقات فرهنگی و هنری مبتی بر کسب مهارت‌ها ، علاقه و استعدادهای آنها باشد

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستانهای تهران گفت: مسابقات فرهنگی و هنری بستر مناسبی جهت دانش آموزان مبتنی برشکوفایی و پرورش توانمندی ها و علایق همراه بانظارت متخصصین است.

کد مطلب: ۹۲۰۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: نگرش دانش‌آموزان به مسابقات  فرهنگی و هنری مبتی بر کسب مهارت‌ها ، علاقه و استعدادهای آنها باشد

سید مجتبی هاشمی، در جریان بازدید از دبیرخانه سی و هفتمین دوره آثارجشنواره کشوری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی در کانون فرهنگی و تربیتی سمیه شهرری اظهار داشت: مسابقات فرهنگی و هنری یکی از بزرگترین فرآیندهایی است که در سطوح مدرسه، منطقه، استان و کشور انجام می شود و آنچه سبب قوام یافتن مسابقات می شود مرحله مدرسه می باشد، زیرا هر چه تعداد شرکت کننده در مدرسه بیشتر شود کیفیت بهتری را خواهیم داشت.

اودر ادامه گفت: در دبیر خانه تحویل آثار ارزیابی اولیه برای شناسایی مطلوب آثار توسط داوران بر اساس تخصصی که در رشته‌ها دارندو شاخصه‌های مشخص امتیاز بندی می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با اشاره به میزبانی پنجمین سال کانون فرهنگی، تربیتی سمیه اذعان شهرری داشت: به دنبال ایجاد بستر مناسب تر جهت دریافت آثارو داوری هستیم که دراین مرحله کیفیت و کمیت بهتری داشته باشیم .

هاشمی در رابطه با شرکت دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری خاطر نشان کرد: نگرش دانش‌آموزان به مسابقات مبتنی بر کسب مهارت‌ها علاقه مندی و استعدادهای آنها باشدو بدانند که تمام موفقیت‌ها از تحصیل نمی گذردو سوق دادن دانش‌آموزان جهت در حضور رقابت‌های گروهی نیز از عوامل تاثیر گذار است.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار