با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان کردستان

کار گروه لباس فرم دانش آموزی شهرستان دیواندره تشکیل جلسه داد

دیواندره(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان کردستان در جلسه کار گروه لباس فرم دانش آموزی آموزش و پرورش شهرستان دیواندره کلیات اجرای طرح لباس فرم دانش آموزی و سرویس های تردد مدارس را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۲۰۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کار گروه لباس فرم دانش آموزی شهرستان دیواندره تشکیل جلسه داد

عبداللهی رئیس سازمان دانش آموزی استان کردستان در نشست با اعضاءکار گروه لباس فرم دانش آموزی آموزش و پرورش شهرستان دیواندره کلیات اجرای طرح لباس فرم دانش آموزی و سرویس های تردد مدارس را تشریح کرد از زحمات این مدیریت در راستای این دو فعالیت مهم قدر دانی کرد.

رحیم زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیواندره در این رابطه اظهار داشت: با توجه به اینکه اجرای طرح لباس فرم دانش آموزی بخصوص در مدارس دخترانه و همچنین نظارت بر سرویس های تردد دانش آموزی مدارس به سازمان دانش آموزی واگذار شده است؛ رئیس سازمان دانش آموزی استان ضمن حضور در شهرستان پارامتر های لازم برای اجرای با کیفیت این دو فعالیت را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد؛ و در ادامه ضمن دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان و قدر دانی از فعالیت های انجام شده، گزارشی از این بازددیدها را نیز به وی ارائه داد.

رحیم زاده همچنین عنوان کرد که مدیر آموزش و پرورش با توجه به حساس بودن هردو موضوع دقت در انجام فرایند های مرتبط با آنها را اولویت اول کاری حوزه پرورشی و فرهنگی قلمداد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار