رییس اتحادیه جایگاه داران بنزین در گفت وگو با پانا خبرداد:

تعیین درصدی از ارزش فرآورد ه ها به عنوان حق العمل جایگاه داران /تحریک سرمایه گذاری دراحداث جایگاه

خبرگزاری پانا: رییس اتحادیه جایگاه داران بنزین از ارایه طرحی از سوی جایگاه داران به مجلس خبرداد و افزود: این طرح در مجلس به تصویب رسیده که براساس آن کارمزد جایگاهها حذف و ارزش فرآورده مبنای تعیین حق العمل جایگاه داران می شود.

کد مطلب: ۹۲۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد

بیژن حاج محمدرضا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پانا اظهار کرد: در هنگام بررسی بودجه 92 سندیکای پمپ بنزین داران چهار پیشنهاد به مجلس ارایه داد که مبنای حق العمل جایگاه داران باشد که یکی از آنها تعیین قسمتی از ارزش فرآورده ها به عنوان حق العمل جایگاه داران بود.

وی افزود: این طرح پس از تایید شورای نگهبان به تمامی جایگاهها ابلاغ می شود تا از ابتدای سال جاری اجرایی شود.

رییس اتحادیه جایگاه داران بنزین تصریح کرد: از این پس بخشی از ارزش فرآورده ها مبنای حق العمل جایگاه داران خواهد بود که موجب ایجاد انگیزه سرمایه گذاران جدید برای ورود به سرمایه گذاری در این بخش و احداث جایگاه های جدید خواهد شد.


حاج محمد رضا عنوان کرد: هنوز درصد ارزش فرآورده مشخص نشده است که پس از ابلاغیه بودجه بر درصد آن توافق خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: این مصوبه از ابتدای سال جاری قابل اجراست و به طور معمول در سالهای گذشته پس از 10 ماه حق العمل جایگاه داران پرداخت می شد .

رییس اتحادیه جایگاه داران گفت: این طرح در مجلس به تصویب رسیده که براساس آن کارمزد جایگاهها حذف و ارزش فرآورده مبنای تعیین حق العمل جایگاه داران می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار