فولادوند: پاسخگویی در روابط عمومی حرف اول را می زند

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در جلسه کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از زحمات ارزشمند آنها قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۲۰۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: پاسخگویی در روابط عمومی حرف اول را می زند

فولادوند ضمن تشکر از زحمات مسئولین روابط عمومی شهر تهران گفت: معتقدم تحول در آموزش و پرورش بدون روابط عمومی قابل تصور نیست و اگر جامعه پویا و توسعه بخواهیم باید به آموزش و پرورش بپردازیم و در آنجا پاسخگو بودن را ارج بدهیم.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم آموزش و پرورش با تعداد 40میلیون نفر دانش آموز و والدین شان و همکاران شاغل فرهنگی گفت: با این جامعه هدف بزرگ باید روابط عمومی اش را به قدری تقویت کنیم که این جمعیت را در راستای اهداف خود مدیریت کند.

فولادوند با اشاره به سوابق خوب حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در زمان مدیر کلی استان خراسان رضوی گفت: امیدواریم ایشان با احیای دوباره روابط عمومی و انتصاب افراد شایسته روحی دوباره به آموزش و پرورش بدمد.

وی ضمن تشکر از زحمات مسعود ثقفی، رییس روابط عمومی شهر تهران و همکاران شان افزود: ایشان در راستای توانمندی مجموعه روابط عمومی شهر تهران برنامه های خوبی دارند و اجرا کرده اند. وی افزود: باید دامنه ارتباطات روابط عمومی ها گسترش یابد و البته اولویت در رصد بحران ها با روابط عمومی است زیرا پاسخگو بودن در حوادث حرف اول را می زند.

فولادوند افزود: مجموعه ای که نتواند پاسخگو باشد منفعل و ناکارآمد است. آنچه در شورای ستاد بحران حرف اول را می زند قانع کردن مجموعه هایی است که از مجموعه سوال دارند و این نشان از اهمیت روابط عمومی در ستادهای بحران دارد.
فولادوند افزود: مدیر زمانی می تواند برنامه ریزی دقیقی داشته باشد که نظرات جامعه هدفش را در نظر بگیرد و بر مبنای خواسته آنها برنامه ریزی کند. وی با اشاره به اهمیت جایگاه مشاوره ای روابط عمومی افزود: مجموعه های ما خود نیز باید دستورالعمل ها را به مدیران شان پیشنهاد دهند.

فولادوند با اشاره به سوابق ارزشمند ثقفی، رییس روابط عمومی شهر تهران و همکاران شان در مناطق افزود: هرچندگاهی این دوستان مورد بی مهری قرار می گیرند اما امیدواریم بتوانیم در راستای سوالات مردم و تشکل ها و اصحاب رسانه به فوریت پاسخ دقیق را ارایه دهیم و از تنش های احتمالی بکاهیم. این مساله پاسخگویی برای من بسیار مهم است و مخصوصا در زمان حوادث باید با هماهنگی بیشتر برای پاسخگویی به شهروندان آمادگی کامل داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار