جلسه ساماندهی لباس فرم دانش آموزان شهرستان جیرفت برگزار شد

کرمان(پانا) - جلسه ساماندهی لباس فرم دانش آموزان شهرستان جیرفت برگزار شد

کد مطلب: ۹۲۰۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ساماندهی لباس فرم دانش آموزان شهرستان جیرفت برگزار شد

این جلسه با حضور هاشم برآوردی رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان، نصیری پور نماینده کارخانه پشم بافی آسیا، سعیدی معاون صمت جنوب استان کرمان، سیدی معاون اداره بازرگانی، نماینده اتحادیه تولید کنندگان و نمانیده صنف پوشاک در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جیرفت برگزار شد .

مجید امیرتیموری مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در این جلسه عنوان کرد: هدف اصلی طرح ساماندهی لباس فرم دانش آموزان حمایت از کارگاه های کوچک و تولیدکنندگان سطح شهرستان جیرفت است.

وی تصریح کرد: سعی ما بر آن است که لباس فرم دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها و به صرفه بودن تولیدات شهرستانی و استانی با کیفیت مطلوب ارائه شود.

هاشم برآوردی رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان نیز گفت: در کنار کیفیت جنس لباس فرم ارائه شده، قیمت مناسب و متناسب با توان مالی خانواده ها از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: در سال جاری با تعیین نوع و جنس پارچه به عنوان مهمترین فاکتور در قیمت نهایی لباس دیگر شاهد تفاوت قیمت لباس های فرم در مراکز فروش مجاز نخواهیم بود و امیدواریم خانواده ها با آسودگی خیال و رضایتمندی کامل لباس فرم فرزندان خود راتهیه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار