حق‌شناس: گذر صنایع دستی در تهران جانمایی شد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به نامگذاری گذر صنایع دستی در خیابان نجات الهی گفت امیدواریم با این اقدام شاهد رونق تولید ملی در حوزه صنایع دستی باشیم.

کد مطلب: ۹۲۰۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
حق‌شناس: گذر صنایع دستی در تهران جانمایی شد

محمدجواد حق‌شناس در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به اینکه ۲۰ خرداد روز صنایع دستی است، گفت: به همین مناسبت روز گذشته با همکاری شورای شهر، شهرداری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مناسبت آغاز این هفته این هفته را در استاد نجات اللهی گرامی داشتیم.

وی افزود: به همین منظور قرار شد بعد از یک هفته با توجه به اهمیت صنایع دستی در فضای امروز وعرصه تولید تلاش کنیم تا صنایع دستی بتواند به جایگاه خود دست یابد.

حق‌شناس گفت: در ابتدای آغاز به کار شورای پنجم یکی از محورهای مهم توجه به گذرگاه هایی با محوریت حوزه فرهنگ، هنر و گردشگری بود و برای این منظور نیز پهنه ها و گذرگاه هایی شناسایی شده است که در بخش های کتاب، صنایع دستی و هنر است این گذرگاه ها در حال مطالعه است و خوشبختانه روز گذشته با حضور شهردار و معاون رئیس جمهور در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، یکی از این اقدامات انجام شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران اظهار داشت: به این ترتیب خیابان نجات اللهی به عنوان گذر صنایع دستی انتخاب شد و امیدواریم بتوانیم با این اقدامات علاوه بر معرفی صنایع دستی به شهر و گردشگران از سه میلیون خانواری که مستقیم به صنایع دستی ارتزاق می کنند، مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار