دستگیری اخلالگران اقتصادی در ارومیه

ارومیه(پانا)-فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 2 اخلالگر اقتصادی در شهرستان "ارومیه" خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۰۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری اخلالگران اقتصادی در ارومیه

سردار مسعود خرم نیا اظهار داشت: در پی کسب خبری از سازمان صنعت و معدن استان آذربایجان غربی مبنی بر اینکه یک شرکت واردات کالا اقدام به ثبت سفارش و اخذ ارز دولتی از بانک های عامل نموده ولی در نهایت با عدم اجرای تعهدات، زمینه اخلال در نظام ارزی را فراهم کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و پس از بررسی پرونده این شرکت و تحقیقات گسترده دریافتند که شرکت مذکور برای واردات کالاهایی از قبیل الوار بریده شده، رول پی وی سی و ورق فلزی اقدام به اخذ مبلغ 6 میلیون و 499 هزار و 100 یوان چین ارز دولتی کرده است ولی به تعهدات خود عمل نکرده و ارز دریافتی را در بازار آزاد به فروش رسانده است.

سردار "مسعود خرم نیا" تصریح کرد: با تلاش ماموران 2 متهم در این زمینه شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی اظهارکرد: در بازجویی های پلیسی، متهمان اذعان به ارتکاب تخلف 110 میلیارد و 725 میلیون ریالی کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار