کلنگ زنی افزایش فضای آموزشی دبستان شهید خسروی کهنمو

اسکو (پانا) - فرماندار اسکو در آیین کلنگ زنی افزایش فضای آموزشی دبستان شهید خسروی کهنمو گفت:مشارکت رکن اصلی و اساسی توسعه جامعه است و خیرین یاری گران توسعه اجتماعی هستند.

کد مطلب: ۹۲۰۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی افزایش فضای آموزشی دبستان شهید خسروی کهنمو

رضی منش در حاشیه این مراسم گفت:مشارکت رکن اصلی و اساسی توسعه جامعه است و خیرین مدرسه ساز یاری گران توسعه اجتماعی هستند.

وی با تاکید به، با اهمیت خواندن کار خیرین در مدرسه سازی گفت: خیرین مدرسه ساز با ساخت مدارس و مراکز آموزشی در واقع فرهنگ جامعه را می سازند. باید فرهنگ کار خیر در آموزش و پرورش را در کل شهرستان نهادینه کنیم تا بتوانیم در عرصه های علمی و آموزشی قدم های بزرگی را برداریم.

رضی منش اذعان کرد: آگاهی بخشی وظیفه همه ی افراد جامعه است و هرکس در هرسطح و جایگاهی می تواند این رسالت مهم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه دانایی و آگاهی بزرگترین نیاز و جهالت و نادانی بزرگترین فقر جامعه بشری هستند گفت: ریشه کنی جهالت و نادانی مهمترین رسالت آموزش و پرورش است.

وجدان پرست مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم در سخنانی با بیان اینکه امکان کار خیر در کارهای مختلف وجود دارد، اما ماندگاری کار خیر در دستگاه تعلیم و تربیت جاودانه و ماندگار است، افزود: مدرسه سازی کار خیری است که آثار و برکات آن برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان اسکو نیز در ادامه مراسم خاطرنشان کرد:امروز ما در آموزش و پرورش یک سند تحول بنیادین داریم که پیام روح حاکم بر این سند عدالت و کیفیت است و خیران مدرسه ساز و مدرسه یار در همین راستا به میدان آمده اند.

وی گفت: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در صدد فعالیت اثربخش در نظام تعلیم و تربیت و پرورش نسل آینده کشور هستند و دربخش خیرین مدرسه یار می توانیم با بهره گیری از ظرفیت این عزیزان در بهسازی و فعالیت های خرد به دستاوردهای مطلوبی دست پیدا کنیم.

شایان ذکر است توسعه و افزایش دو باب کلاس و یک باب نمازخانه دبستان شهید خسروی کهنمو به متراژ تقریبی2500 مترمربع زیربنا با مشارکت خیرین و اهالی روستای کهنمو و اداره کل نوسازی استان توسط فرماندار شهرستان اسکو کلنگ زنی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار