فولادوند: ساماندهی عادلانه عامل توسعه عدالت اجتماعی است

تهران (پانا) - جلسه کمیته ساماندهی در آموزش و پرورش منطقه 2 با حضور فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۰۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: ساماندهی عادلانه عامل توسعه عدالت اجتماعی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، 20 خرداد ماه جلسه کمیته ساماندهی با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، ابوالقاسم حدادی معاون پژوهش و برنامه ریزی، هوشنگ میرشفیعی مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 و کارشناسان مقاطع تحصیلی در سالن جلسات منطقه 2 برگزار گردید.

در این جلسه عبدالرضا فولادوند با تبریک عید سعید فطر گفت: از تلاش های خوبی که در زمینه ی ساماندهی نیروی انسانی در منطقه 2 صورت گرفته کمال تشکر را دارم و انشالله بتوانیم با همراهی هم در سال تحصیلی جدید از بحران کمبود نیروی انسانی خارج شویم.

وی افزود: 6800 نفر از همکاران شهر تهران در سال تحصیلی جدید بازنشسته خواهند شد و قریب به 2200 نفر نیز از بازنشستگان سنوات گذشته بودند که با ما همکاری داشتند و با اضافه کردن ساعت حق التدریس به این آمار، چالشی است که برای آموزش و پرورش وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: از عوامل توسعه عدالت اجتماعی ساماندهی عادلانه می باشد و همکاران از برخوردهای نابرابر گلایه دارند و این هنر ماست که با درک درست و تشخیص مشکلات همکاران، ساماندهی را مطلوب انجام دهیم.

فولادوند در ادامه از تلاش های آموزش و پرورش منطقه 2 تقدیر و تشکر نموده و گفت: اگر هر نیروی آموزشی در جایگاه خود ساماندهی نشود این یعنی ضرر و زیان به اقتصاد کشور.

وی افزود: آموزش و پرورش متعلق به همه مردم است و من امیدوارم در ساماندهی قانونمند عمل نمائیم.

در ادامه میرشفیعی مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 نیز اظهارداشت: از اینکه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛ ساماندهی نیروی انسانی را اولویت کاری خود قرار داده کمال تشکر را دارم و منطقه 2 نیز ساماندهی را در بخش دانش آموزی ، نیروی انسانی و فضا شروع نموده که امیدوارم منطقه با داشتن قریب به 80 هزار دانش آموز ، 3500 همکار فرهنگی و بالغ بر 12000 هزار نیروی آموزشی در مدارس غیردولتی بتواند سال تحصیلی جدید را بدون دغدغه و آرامش شروع نماید.

گفتنی است در این جلسه کارشناسان مقاطع تحصیلی منطقه نیز مطالب و موارد مهم در خصوص ساماندهی را بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار