در گفت‌وگو با پانا:

حمید درخشان: انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید سرمایه‌سوزی است

نباید به راحتی اجازه جدا شدن را به برانکو بدهند

(پانا) – سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است نداشتن تجربه کافی باعث خواهد شد تا کار فرهاد مجیدی در این تیم سخت باشد و در نهایت منجر به سرمایه‌سوزی شود.

کد مطلب: ۹۲۰۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید سرمایه‌سوزی است

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درخشان درباره احتمال انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید گفت: به نظرم انتخاب خوبی صورت نگرفت و مجیدی در این تیم می‌سوزد. او یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است و نباید به این آسانی سرمایه‌ها را بسوزانیم اما ما عادت کرده‌ایم در فوتبالمان خیلی راحت مهره‌هایمان را بسوزانیم.

سرمربی سابق پرسپولیس تاکید کرد: مجیدی بازیکن بزرگی بوده و به فوتبال ایران و باشگاه استقلال کمک زیادی کرده است اما از نظر تجربه در جایگاهی نیست که بتواند سرمربیگری تیم ملی امید را بر عهده بگیرد. به هر حال همه ما می‌دانیم این تیم چالش‌های زیادی دارد و بهتر بود کسی روی کار می‌آمد که از نظر تجربه مربیگری سابقه بالایی داشته باشد تا بتواند با چالش‌ها و مشکلات تیم و همچنین عدم نتیجه‌گیری بهترین تصمیم را بگیرد.

وی ادامه داد: سابقه مربیگری مجیدی خیلی کم است و کار در تیم ملی زیر 23 سال که همیشه با عدم نتیجه‌گیری روبه‌رو بوده و نتوانسته است طلسم 40 ساله صعود به المپیک را بشکند، قطعاً سخت است. به نظرم کسی از عهده این کار برمی‌آید که تجربه بالایی داشته باشد. به هرحال امیدوارم در صورت قطعی شدن این انتخاب، او در تیم امید نتیجه بگیرد.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه درباره مشکلات پیش آمده بین برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس که خطر جدا شدن این مربی کروات از پرسپولیس را جدی کرده است، گفت: قطعاً حضور برانکو در پرسپولیس به سود این تیم است و باشگاه باید تمام تلاش خودش را به کار بگیرد تا این مربی در پرسپولیس بماند.

وی ادامه داد: اما گاهی موانع و مشکلات مانع از این کار می‌شود. با این حال امیدوارم که برانکو در پرسپولیس بماند، او به تیم شخصیت قهرمانی داد و توانست در این چند سال اخیر با همه سختی‌ها و مشکلات تیم را در صدر جدول لیگ نگه دارد و قهرمان شود، به همین خاطر نباید به این آسانی اجازه داد که او از پرسپولیس جدا شود.

درخشان با تأکید بر افت پرسپولیس در صورت جدا شدن برانکو از این تیم گفت: رفتن برانکو قطعاً پرسپولیس را در ابتدا با چالش روبه‌رو می‌کند اما موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که پس از رفتن برانکو، باشگاه مربی جدید می‌آورد و این مربی باید مورد تائید هواداران قرار بگیرد. باشگاه، هواداران و پیشکسوتان باید در هر حالتی از سرمربی و اهدافی که دارد حمایت کنند که اگر این اتفاق بیفتد، مشکلی ایجاد نخواهد شد. قرار نیست پرسپولیس همیشه و تا آخرین روز مربی خارجی داشته باشند، به نظرم باید به مربیان ایرانی هم فرصت داد البته به شرط اینکه مورد حمایت قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار