در گفت‌وگو با پانا

مدیر تیم‌های ملی بوکس: در بوکس ایران قرار نیست به کسی باج بدهیم

سکته سرمربی تیم ملی از بدشانسی ماست/ مربی‌ای از اوکراین یا ازبکستان سرمربی تیم ملی می‌شود

تهران (پانا) – علیرضا استکی، مدیر تیم‌های ملی بوکس ایران، درباره آخرین وضعیت این تیم پس از منتفی شدن حضور سرمربی قزاقستانی در ایران توضیح داد.

کد مطلب: ۹۲۰۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر تیم‌های ملی بوکس: در بوکس ایران قرار نیست به کسی باج بدهیم

علیرضا استکی در گفت و گو با پانا درباره منتفی شدن سرمربی قزاقستان در تیم ملی بوکس به دلیل بیماری قلبی گفت: متاسفانه این هم از بدشانسی ما و بوکس ایران است که چنین اتفاق عجیبی برای سرمربی قزاقستانی تیم ملی رخ داد. همه کارها برای حضور این سرمربی انجام شده بود و او یکی از فنی‌ترین مربیان بوکس دنیا بود و کارنامه درخشانی داشت اما متاسفانه در آخرین لحظات اتفاق بدی برای او افتاد و همه چیز را به هم ریخت.

استکی در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به حضور این مربی در ایران دارد یا نه؟ ادامه داد: به نظرم حضور او در تیم ملی بوکس ایران منتفی است. این اتفاق نشان داد که او بیمار است و با وجود این بیماری حضورش در ایران نه به صلاح خودش است و نه به صلاح بوکس ایران؛ بنابراین حضورش به طور کل منتفی شد.

وی ادامه داد: به همین خاطر مسئولان بوکس در حال مذاکره با مربیانی از اوکراین و ازبکستان هستند. امیدوارم این اتفاق خیلی سریع رقم بخورد و ما شاهد حضور یک سرمربی در راس تیم باشیم تا تیم به آرامش برسد.

مدیر تیم‌های ملی تاکید کرد:البته تیم برنامه های خاص خودش را دارد و در حال آماده‌سازی است، اردوی مرحله دوم طبق برنامه آغاز شده است و طبق برنامه‌ریزی‌ها، مسابقات انتخابی تیم ملی هم 29، 30 و 31 خرداد برگزار می‌شود. اجازه نمی‌دهیم که در برنامه‌های تیم ملی خللی وارد شود. با توجه به اینکه قرار است انتخابی برگزار شود، کمی تمرینات کم‌‌فشار است و از 20 تیر تمرینات جدی و پرفشار را آغاز می‌کنیم و تا زمان اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا ادامه دارد.

استکی همچنین در مورد دعوت نشدن برخی چهره‌های مدعی به تیم ملی بوکس عنوان کرد: ما همه مدعیان را به تیم ملی دعوت کردیم و هماهنگی‌های لازم را برای حضور در انتخابی فراهم کردیم، بعد از آن مسابقه، تیم ملی بوکس شکل واقعی خود را پیدا می‌کند و با قدرت کار خود را پیش می‌برد. همه را دعوت کردیم تا کسی پشت خط نماند. اگر کسی بدون انتخابی به تیم ملی راه پیدا کرد آن وقت انتقاد و اعتراض بجا بود. در بوکس قرار نیست به کسی باج بدهیم، همه باید در انتخابی آخر خرداد شرکت کنند تا راه حضور در تیم ملی را پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار