بخشداراحمدآبادمستوفی: در زمینه حفظ اراضی زراعی و باغی و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز با کسی تعارف و شوخی نداریم

اسلامشهر(پانا) - بخشدار احمدآباد مستوفی گفت: سه شهرک تخصصی در زمینه‌های تولیدی، گردشگری و خدماتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه احمدآباد مستوفی شهرستان اسلامشهر احداث می‌شود.

کد مطلب: ۹۲۰۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بخشداراحمدآبادمستوفی: در زمینه حفظ اراضی زراعی و باغی و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز با کسی تعارف و شوخی نداریم

امیر یقین لوگفت: نخستین شهرک تخصصی تولید و پرورش و عرضه قارچ کشور، در منطقه احمدآباد مستوفی با جذب سرمایه‌گذار و تهیه زمین موردنیاز طرح ایجاد خواهد شد، که مقدمات احداث این مجموعه فراهم‌شده و به‌زودی با اخذ مجوزهای قانونی لازم، شاهد آغاز فعالیت عمرانی این شهرک خواهیم بود.

او در تشریح جزئیات طرح‌های مذکورافزود: با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به‌زودی یک مجموعه تفریحی، رفاهی ،گردشگری، اقامتی و درمانی به‌منظور ارائه خدمات درمانی موردنیاز افراد، در یک محیط کاملاً منحصربه‌فرد با شرایط خاص، در بخش احمدآباد مستوفی احداث می‌شود.

یقین‌لو با تأکید بر ایجاد اشتغال جدید برای نیروهای بومی منطقه بیان کرد: یکی دیگر از طرح‌هایی که به‌منظور اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در منطقه در حال پیگیری است، احداث یک شهرک تخصصی در زمینه تهیه و عرضه سنگ و سرامیک است که در این رابطه هم سرمایه‌گذار بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده و در حال طی مراحل اداری و اخذ مجوزهای زیست‌محیطی و استعلامات قانونی است.

او با اشاره به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌های بالقوه منطقه احمدآباد مستوفی تأکید کرد: وجود اراضی زراعی و باغی و حاصلخیز در منطقه احمدآباد، این منطقه همواره موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار داشته ودر برخی از موارد افراد سودجو و فرصت‌طلب با ترفندهای مختلف اقدام به جذب سرمایه‌گذاران و انجام ساخت‌و سازهای غیرمجاز کردند،که درنهایت باعث از بین رفتن اموال سرمایه‌گذار و تخریب اراضی کشاورزی و زراعی و باغات منطقه می‌شود.

بخشدار احمدآباد مستوفی با تأکید بر اینکه زمین‌های بخش احمدآباد مستوفی به جهت نزدیکی با کلان‌شهر تهران ارزش‌افزوده زیادی دارد، یادآور شد: متقاضی برای سرمایه‌گذاری در منطقه زیاد است که با راهکارهای قانونی می‌توان برخی از این سرمایه‌گذاری‌ها را به‌کارگیری کرد.

او اضافه کرد: در زمینه حفظ اراضی زراعی و باغی و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز با کسی تعارف و شوخی نداریم، اگر خاک حاصلخیز و درجه‌یک از بین رفت، دیگر نمی‌توان کاری کردو به همین منظور با جدیت تمام از تمام اراضی کشاورزی، زراعی و باغی در احمدآباد مستوفی مراقبت و حفاظت و با متخلفین به‌شدت برخورد می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار