آغاز برنامه‌های هفته محیط زیست درمنطقه بیست شهرداری تهران

شهرری (پانا)- معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه بیست به تشریح ویژه برنامه‌های مدیریت شهری به مناسبت هفته محیط زیست با رویکرد کاهش آلودگی هوا خبرداد.

کد مطلب: ۹۲۰۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز برنامه‌های هفته محیط زیست درمنطقه  بیست شهرداری تهران

افشین سارویی به آغاز برنامه های هفته محیط زیست در سال 98 با شعار "با هم برای مقابله با آلودگی هوا" اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوع هفته محیط زیست متناسب با عناوین روزهای این هفته شامل آلودگی هوا و صنعت، آلودگی هوا و رسانه، آلودگی هوا و قانون، آلودگی هوا و مسئولین، آلودگی هوا و مشارکت های مردمی در منطقه بیست آغاز شده و تا 22 خردادماه جاری ادامه دارد.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت نقش رسانه در اطلاع رسانی مبانی زیست محیطی و ترویج فرهنگ رعایت مسائل زیست محیطی، یکی از روزهای این هفته به نام آلودگی هوا و رسانه نامگذاری شده ،چرا که رسانه‌ها در ترویج فرهنگ حمل و نقل پاک و تاثیر آن در کاهش آلودگی هوا بسیار نقش آفرین هستند.

سارویی کنترل و ارزیابی پیمانکاران و گواهی‌های معاینه فنی ماشین آلات مورد استفاده را از دیگر اقدامات این هفته برشمرد و تصریح کرد: ابلاغ و اخطاریه‌های لازم برای رعایت مسائل فنی زیست محیطی از اقدامات مستمر است که از سوی کارشناسان در دستور کار قرار دارد که در این هفته با توجه به مناسبت هفته جهانی با نگاه ویژه تری انجام خواهد شد.

او گشت پیاده مدیران شهری در روز سه شنبه بدون خودرو را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و یادآور شد: رفع معضل آلودگی هوا نیازمند همیاری و مشارکت همه جانبه شهروندان است که برنامه‌هایی با محوریت مشارکت اجتماعی و نخبگان محلی پیش بینی شده که در محلات بیستگانه، بوستان‌ها و اماکن فرهنگی اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار