اجرای طرح خیرین کوچک مدرسه ساز در شهرری

شهرری (پانا) - با اجرایی شدن طرح خیرین کوچک مدرسه سازدر شهرری، می‌توان نتیجه آن را در عملکرد خیرخواهانه دانش‌آموزان مشاهده کرد.

کد مطلب: ۹۲۰۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح خیرین کوچک مدرسه ساز در شهرری

فاطمه پورفرج مدیر دبستان معراج دو واقع در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به طرحهای مختلفی که هر سال به جهت تقویت اهداف آموزشی و پرورشی بین دانش‌آموزان با همراهی معلمان و خانواده‌هااجرا می‌شود، گفت: یکی از این طرحها خیرین کوچک مدرسه سازهست که دانش‌آموزان با کشیدن نقاشی، تهیه روزنامه دیواری، انجام کاردستی، درست کردن قلک و جمع کردن پولهای هفتگی با شور و علاقه خاصی در مدرسه در آن شرکت می‌کنند.

او ادامه داد: در این طرح برای تشویق بچه‌ها عکس برترینها بر تابلو نصب شده یا با دادن پست‌هایی مثل بهداشت‌یار، سفیران سلامت، شهردار مدرسه و اهدای جوایز صورت می‌گیرد.

پورفرج با تاکید بر تاثیرگذاری این طرح‌ها بر روی دانش‌آموزان گفت: اخیرا مادر یکی از دانش‌آموزان به نام یوسف پناهی ضمن تماس با مدرسه و تشکر از این فرهنگ‌سازی اعلام کرده که فرزندش ضمن علاقمند شدن به کارهای خیر همچنان به این مسئله توجه داشته تا جایی که با جمع‌آوری پول‌های خود به آزادسازی یک زندانی کمک قابل توجهی کرده است.

او با ابراز خرسندی از این که طرح خیرین کوچک مدرسه سازروزنه‌ای برای برداشتن قدمهای بزرگ است خطاب به دانش‌آموز خیرگفت: یوسف جان تو بزرگ مرد کوچکی هستی که دستانت برای کار خیری که انجام دادی لایق بوسیدن است.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار