فاز دو بوستان نبوت ساماندهی و بهسازی می‌شود

قم (پانا) - شهردار منطقه شش از اجرای عملیات بهسازی فاز دو بوستان نبوت این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۰۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
فاز دو بوستان نبوت ساماندهی و بهسازی می‌شود

حاتمی فرد گفت: جهت رفاه حال شهروندان و بهره برداری مطلوب تر از فضای سبز و پارک ها، طبق برنامه ریزی صورت گرفته فاز دو بوستان نبوت ، در موارد روشنایی، مبلمان شهری متناسب، کف سازی استاندارد، فضای سبز متناسب با گونه های گیاهی، بهسازی می شود.

وی ساماندهی پارک‌ها به عنوان فضاهای تفریحی گردشگری و همچنین به دلیل نقشی که این اماکن در ایجاد تعامل هرچه بیشتر میان شهروندان و جامعه دارد را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: عملیات بهسازی فاز دو بوستان نبوت با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال آغاز شده به زودی انجام می شود.
شهردار منطقه شش بیان داشت: باتوجه به اینکه افزایش زیبایی و بهسازی فضاهای شهری از جمله پارک‌های سطح شهر به عنوان بخشی از اهداف و اقدامات شهرداری در راستای سیاست‌ها و برنامه‌ریزی در خصوص زیباسازی و مبلمان شهری است، عملیات احداث و بهسازی بوستان های سطح این منطقه با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در قالب برنامه بهبود محیط شهری در حال انجام می باشد.

وی افزود: احداث و تکمیل بوستان ها با تکمیل و تجهیز سرویس های بهداشتی، موزائیک فرش، خاکبرداری، خاکریزی، کاشت گیاهان پوششی، گل های فصلی و درختان و تجهیز ست های تندرستی و وسایل بازی کودکان از جمله فعالیت های انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار