برای شرکت در نشست سران عضو اجلاس های «شانگهای» و «سیکا»:

رئیس جمهوری به قرقیزستان و تاجیکستان سفر می کند

تهران (پانا) - رئیس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت و سخنرانی در نشست سران عضو اجلاس های «شانگهای» و «سیکا» به کشورهای قرقیزستان و تاجیکستان سفر می کند.

کد مطلب: ۹۲۰۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهوری به قرقیزستان و تاجیکستان سفر می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ضمن اعلام این مطلب، گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ به دعوت رسمی رئیس جمهوری قرقیزستان برای شرکت و سخنرانی در نشست شورای سران کشورهای عضو سازمان شانگهای به بیشکک سفر خواهد کرد.

پرویز اسماعیلی افزود: رئیس جمهور علاوه بر سخنرانی در این نشست، دیدارهای دوجانبه ای نیز با سران هیاتهای شرکت کننده در اجلاس شانگهای خواهد داشت.

وی به دومین مرحله از سفر رئیس جمهوری به کشور تاجیکستان اشاره و گفت: دکتر روحانی همزمان با پایان نشست سران شانگهای، بیشکک را برای شرکت و سخنرانی در پنجمین نشست سران کنفرانس تعامل و اقدامات اعتماد ساز در آسیا «سیکا» به سوی شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان ترک خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، دیدار و گفتگوی دکتر روحانی با برخی از سران کشورهای حاضر در اجلاس سیکا را نیز از سایر برنامه های احتمالی این سفر برشمرد.

یک هیات بلندپایه سیاسی، رئیس جمهوری را در سفر به کشورهای قرقیزستان و تاجیکستان همراهی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار