معصومه ابتکار: آینده روشن در گرو اجرای سیاست درست، رویکرد‌های منطقی و نگاه عالمانه و نیت صادقانه میسر است

شهرقدس (پانا) - معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده انتصاب فرماندار جدید شهر قدس را نمونه ای از سیاست های عدالت جنسینی دولت تدبیر و امیددانست.

کد مطلب: ۹۲۰۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
معصومه ابتکار: آینده روشن   در گرو اجرای سیاست درست، رویکرد‌های منطقی و نگاه عالمانه و نیت صادقانه میسر است

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در سومین جلسه شورای اداری شهر قدس در سال 98 بیان کرد: دولت تمام تلاشش را برای اجرای برنامه‌های خود باوجود تمام سختی‌ها پیش برده است.

او اظهارداشت: کارآمدی دستگاه‌های اداری بالاترین کلید و هدفی است که ماباید برای تحقق برنامه‌های دولت پیش بگیریم و قطعا آینده ای روشن در پیش داریم و به شرط برخورداری ازسیاست درست، رویکرد‌های منطقی و نگاه عالمانه و نیت صادقانه میتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و در شرایطی بهتر قرار بگیریم.

ابتکار ادامه داد: یکی از اهدافی که از ابتدای انقلاب تاکنون مورد توجه بود بحث عدالت بود وگاهی اوقات عدالت را عده ای توزیع ثروت میدانند اما این توضیح ناقصی است.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده تصریح کرد: یکی از زوایای عدالت، عدالت جنسیتی است و آیات قران نیز بر این عدالت تاکید دارند و نفس و روح یک زن تفاوتی با یک مرد ندارد و آموزش هم برای دختران و پسران طبق قانون اساسی باید به یک صورت باشد.

معصومه ابتکار با اشاره بر سیاست‌های دولت در خصوص استفاده از بانوان در مسئولیت‌ها اذعان کرد: سیاست و رویکرد مهم دولت تدبیر و امید همهمین خانم‌هایی هستند که براساس شایستگی‌ها و توانمندی‌هایشان در مسئولیت‌ها قرار میگیرند.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار