مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در اولین جلسه کارگروه پروژه مهر ۹۸ تاکید کرد:

اجرای مطلوب برنامه های پروژه مهر، زمینه ساز نشاط و شادابی مدارس

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در اولین جلسه کارگروه پروژه مهر ۹۸، گفت: اجرای مطلوب برنامه های پروژه مهر، زمینه ساز نشاط و شادابی مدارس می باشد و لذا انتظار می رود اعضای ستاد طبق شیوه نامه اجرایی پروژه مهر، فعالیت ها و برنامه های خود را به نحو مطلوب و کارآمدتری انجام دهند.

کد مطلب: ۹۲۰۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مطلوب برنامه های پروژه مهر، زمینه ساز نشاط و شادابی مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در اولین جلسه کارگروه پروژه مهر ۹۸، اظهار داشت: پنج کمیته برای بازگشایی به موقع مدارس استان کرمان در سال تحصیلی آینده در اداره کل آموزش و پرورش این استان راه اندازی و فعال شده است.
وی افزود: این کمیته ها شامل پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع رسانی، نظارت و ارزیابی، ساماندهی نیروی انسانی و تعمیر و تجهیز مدارس است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، بیان کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش زمان اجرای پروژه مهر در استان ها برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ از خردادماه تا مهرماه است.
اسکندری نسب، عنوان کرد: پروژه مهر اقدامی مؤثر و سازمان یافته قبل از آغاز هر سال تحصیلی برای آماده سازی هر چه بهتر مدارس است.
وی ابراز داشت: فعالیت ستاد پروژه مهر۹۸ استان کرمان و پنج کمیته زیر مجموعه آن به طور مستمر و سازمان یافته انجام و مستندسازی می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، اظهارداشت: ایجاد انگیزه و فراهم آوردن فضای با روحیه جهت فراگیری علم و دانش و بروز استعدادهای دانش آموزان از دیگر وظایف و فعالیت های کارگروه های ستاد پروژه مهر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار