طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان؛

زهرا شریعتی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود منصوب شد

زنجان (پانا) - طی حکمی از سوی ابراهیم رفیعی، مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان،زهرا شریعتی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود منصوب شد.

کد مطلب: ۹۲۰۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
زهرا شریعتی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود منصوب شد

با حضور محمدی، معاون پژوهش و برنامه ریزی، احمدی نژاد،مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و مسئولان شهرستانی و طی حکمی از سوی ابراهیم رفیعی، مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان،زهرا شریعتی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود منصوب شد.

حجت الاسلام و المسلمین مقدمی امام جمعه شهرستان ایجرود، در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بهرامی مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان ایجرود، وی را جدای از تخصص، فردی اخلاق مدار و با تعهد کاری یاد کرد. حجت الاسلام مقدمی ویژگی مسئول را مدارا کردن با مردم عنوان کرده و خاطرنشان کرد: «مسئولیت تعهدآور است و هرکسی صادقانه خدمت کند لذت بخش خواهد بود. امام جمعه شهرستان ایجرود در ادامه ضمن تبریک انتصاب زهرا شریعتی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان ایجرود، وی را فردی تربیت یافته در خانواده ای مذهبی و متعهد به اخلاق اسلامی معرفی کرد.»

فتحی فرماندار شهرستان ایجرود نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از بهرامی مدیر سابق آموزش و پرورش و تبریک انتصاب زهرا شریعتی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان، نقش تعلیم و تربیت در تولید سرمایه های انسانی و اجتماعی را در فرایند توسعه و شکل گیری جامعه مدنی مهم دانست و بر لزوم احساس تعهد و استفاده از افکار اجتماعی فعال در مسیر توسعه و شکل گیری جامعه مدنی تاکید کرد.

محمدی سرپرست پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شایان بهرامی به عنوان مدیر سابق آموزش و پرورش و ابراز خرسندی جهت انتصاب زهرا شریعتی به عنوان مدیر جدید اداره آموزش و پرورش، از سند تحول بنیادین به عنوان چراغ راه تمامی مسئولین یاد کرد و افزود: «در سند تحول بنیادین از مدیریت به سمت رهبری سازمانی حرکت می کنیم و ارتقای صلاحیت حرفه ای مدیران، مدرسه محوری و تربیت دانش آموزانی با ایمان و آشنا به مهارت های زندگی را از جمله موارد تاکیدی سند تحول بنیادین برشمرد.»

در ادامه داود بهرامی مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان ایجرود ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین، کارشناسان، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا، پیشرفت و پیشبرد آموزش و پرورش در زمان مسئولیت خویش را حاصل همکاری تمامی آنان عنوان کرد. وی همچنین از تکریم همکاران به عنوان اولویت اول مدیریتی در زمان تصدی مدیریت آموزش و پرورش یاد کرد.

در پایان زهرا شریعتی مدیر جدید آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مدیر کل آموزش و پرورش استان و مسئولین شهرستان، از تحقق برنامه های خود در راستای سند تحول بنیادین و ارتقای کیفیت آموزشی، توجه به توانمندی نیروی انسانی و بهره مندی از خرد جمعی به عنوان اولیت های مهم کاری خود یاد کرده و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری مسئولین، تمامی فرهنگیان و اولیای دانش آموزان گام های مثبتی را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در شهرستان بردارد.

شایان ذکر است در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش که امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اداری شهرستان، سرپرست پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، مشاور اجرایی مدیر کل، کارشناسان و مدیران مستقل مدارس حضور داشتند، از داود بهرامی مدیر سابق آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و زهرا شریعتی با تقدیم حکم انتصاب وی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان ایجرود معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار