فرماندار ویژه میناب خبر داد:

نخستین جشنواره شکرگزاری گوجه فرنگی در میناب برگزار می شود

پانا (هرمزگان)- معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از برگزاری نخستین جشنواره شکرگزاری گوجه فرنگی در تاریخ سیزدهم تیرماه مصادف با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۰۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جشنواره شکرگزاری گوجه فرنگی در میناب برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب ، محمد احمدی در جلسه مقدماتی نخستین جشنواره شکرگزاری گوجه فرنگی میناب که پیش از ظهر امروز دوشنبه بیستم خردادماه در محل سالن جلسات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، گفت: درحاشیه این آئین که با همت و همکاری جامعه کشاورزی میناب برگزار می‌شود نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان بخش کشاورزی نیز دایر می‌شود.

فرماندار ویژه میناب، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم بتوانیم مسئولان عالیرتبه کشوری و کمیسیون کشاورزی مجلس را نیز در این آیین به این شهرستان بیاوریم.

وی با بیان اینکه جشنواره شکرگزاری گوجه فرنگی برای نخستین بار در میناب برگزار می‌شود، اذعان کرد: امیدواریم این جشنواره مورد استقبال خوب کشاورزان و مسئولان قرار گیرد.

احمدی، اظهار کرد: هماهنگی و همراهی مربوطه از طریق کارگروه های مختلف از همین جلسه مقدماتی پیگیری شود تا بتوانیم جشنواره ای در شان کشاورزان این شهرستان برگزار کنیم.

وی، خاطرنشان کرد: هماهنگی با رسانه ها جهت پوشش خبری این رویداد یک امر ضروری است.

به گزارش خبرنگار پانا میناب، سال زراعی جاری بیش از 220 هزار تن گوجه فرنگی در میناب برداشت شده که هفت درصد نسبت به سال زراعی گذشته بیشتر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار