معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان: شرایط ثبت نام و پذیرش مدارس نمونه دولتی متوسطه اول استان اعلام شد

سنندج(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از ابلاغ شیوه نامه اجرایی ثبت نام و پذیرش دانش آموزان دوره اول متوسطه در مدارس نمونه دولتی استان در سال تحصیلی تحصیلی 99-98 به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۰۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان: شرایط ثبت نام و پذیرش مدارس نمونه دولتی متوسطه اول استان اعلام شد

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: پذیرش و ثبت نام متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی، از روز شنبه 25 خرداد ماه 98 به صورت مراجعه دانش آموز و ولی او به سامانهhttp://10.249.7.199:8080 شروع و حداکثر تا روز چهارشنبه 5 تیرماه 98 ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: مناطق کمتر برخوردار استان کردستان، شامل شهرستان های بانه، بیجار، دهگلان، دیواندره، سقز، سروآباد، کامیاران، مریوان و مناطق تابعه آن ها شامل زیویه و کرانی از میان دانش آموزان مستعد روستایی، عشایری و مناطق کمتر برخوردار، به صورت نمونه دولتی، بدون برگزاری آزمون، نسبت به پذیرش و ثبت نام دانش آموزان واجدشرایط به فعالیت خود ادامه می دهند.

مهدی نامدار افزود: مدارس احرار و خدیجه الکبری شهرستان قروه نیز با پذیرش 60 درصد از دانش آموزان به صورت شبانه روزی از مناطق محروم به صورت نمونه دولتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد

به گفته نامدار مدارس دارای کد شبانه روزی امام شافعی و نامدار مرادی ناحیه یک سنندج، امام محمدغزالی و ابرار ناحیه دو سنندج که در مناطق برخوردار استان کردستان واقع شده اند به منظور پوشش تحصیلی دانش آموزان مناطق روستایی به صورت شبانه روزی به ادامه فعالیت می پردازند که به زودی شیوه نامه پذیرش دانش آموز در پایه هفتم برای این مدارس صادر خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه استان داشتن تابعیت ایرانی، تحصیل دانش آموز در پایه های پنجم و ششم در مدارس مناطق کمتر برخوردار، نداشتن مردودی و ترک تحصیل در دوره ابتدایی و کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در دو نوبت پایه پنجم سال تحصیلی 96-97 و ششم سال تحصیلی 97-98 را از مهم ترین شرایط ثبت نام دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی برشمرد.

وی افزود: ثبت نام در هر مدرسه نمونه دولتی دوره اول، صرفا اختصاص به همان مدرسه دارد و پذیرش دانش آموز در یک مدرسه نمونه دولتی دوره اول، مجوزی برای ثبت نام وی در سایر مدارس نمونه دولتی به شمار نمی آید.

معاون آموزش متوسطه استان در پایان خاطر نشان کرد: نتایج نهایی پذیرفته شدگان در مدارس نمونه دولتی 6 لغایت 20 مرداد ماه 98 اعلام و ثبت نام از پذیرفته شدگان اصلی به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار