در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش زیرکوه مطرح شد: تخصیص10میلیاردتومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دولت مبلغ یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام آموزش و پرورش اختصاص داد که یک درصد آن، قریب 10 میلیارد تومان، سهم استان خراسان جنوبی می باشد.

کد مطلب: ۹۲۰۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش زیرکوه مطرح شد: تخصیص10میلیاردتومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام

محمد علی واقعی در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه اظهار کرد: تغییرات به منظور پویایی، چابک سازی و ایجاد فضای جدید در راستای ارتقای فرایند تعلیم و تربیت انجام می شود و در این راستا آنچه که مد نظر است علاوه بر توانمندی، ایمان،خلاقیت و پشتکار افراد نیز در نظر گرفته می شود.

او، خدمت بی منت، شفافیت در خدمت و بی طرفی و پرهیز از سیاست زدگی را رمز موفقیت مسئولین در فرایند تعلیم و تربیت دانست و تصریح کرد: از مجموع 7 مورد مطروحه در بیانیه گام دوم انقلاب کاربردی شدن 4 محور معنویت و اخلاق، علم و پژوهش، برقرای عدالت آموزشی و سبک زندگی اسلامی در آموزش و پرورش استان ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به هزینه کرد 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای هوشمند سازی مدارس شهرستان زیرکوه ادامه داد: در حال حاضر85 کلاس درس این شهرستان هوشمند می باشد.

واقعی، دانایی و توسعه را از مهم ترین محورهای کاری آموزش و پرورش استان برشمرد و اضافه کرد: لازمه موفقیت در فرایند حساس و خطیر تعلیم و تربیت برقرای آرامش و استفاده از تجربیات اهل فن، صاحب نظران و پیشکسوتان حوزه تعلیم و تربیت است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ بر ایجاد فضای بانشاط در مدارس مطابق با الگوی اسلامی ایرانی تأکید کرد و ابراز داشت: ایجاد فضای بانشاط باید محور مهم احداث و توسعه مدارس قرار گیرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، توسعه را فرایند تحول بنیادین باورهای فرهنگی، نهادهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به منظور خلق و متناسب شدن با ظرفیت های جدید و ارتقاء کمی‌و کیفی قابلیت‌ها و توانایی‌های انسانی، آموزشی،علمی و اقتصادی دانست و خاطر نشان کرد: نیل به چنین مرتبه‌ای، بیش و پیش از همه،‌مستلزم تحول فرهنگی و ارزشی جوامع می‌باشد.

او؛ با بیان این که بنیاد حیات جمعی انسان را تعلیم و تربیت تشکیل می‌دهد، عنوان کرد: نهاد آموزش و پرورش مهمترین بستر تولید علم و تربیت نیروی انسانی بشمار می‌آید، که با توجه به نقش و شکل فراگیر امروزی آن، یکی از بنیادهایی است که با جامه عمل پوشاندن به کارکردهای تعریف شده خود، اگر نگوئیم سهامدار اصلی، دست کم یکی از سهامداران عمده این فرایند به حساب می‌آید.

گفتنی است در ادامه این مراسم از زحمات علیرضا مهدی پور تجلیل شد و علیرضا طالبی فربه عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار