فرایند ثبت نام با رعایت کامل احترام به مراجعین ، والدین و دانش آموزان صورت گیرد

هرمز گان (پانا) - در راستای پروژه مهر و اجرای دستورالعمل جدید، ستاد نظارت بر ثبت نام، آموزش وپرورش شهرستان میناب تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۹۲۰۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فرایند ثبت نام با رعایت کامل احترام به مراجعین ، والدین و دانش آموزان صورت گیرد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب، غلامرضا سالاری معاون مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب با تاکید بر اجرای دقیق مفاد دستورالعمل ثبت نام گفت :رعایت حقوق ارباب رجوع، والدین و دانش آموزان مورد تاکید است و مدیران مدارس موظف به اجرای دقیق آن در مدارس هستند.

وی با بیان اینکه ستاد نظارت بر ثبت نام در راستای پروژه مهر، در شهرستان به ریاست مدیر آموزش وپرورش و دبیری کارشناسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تشکیل شده است افزود: این ستاد با شماره تلفن (07642228468) آمادة پاسخگویی به سوالات، نظرات، پیشنهادات و شکایات والدین است.

غلامرضا سالاری تصریح کرد:دستورالعمل ثبت نام به مدارس ارسال شده است و بر اساس آن فرایند ثبت نام مورد ارزیابی قرارخواد گرفت.

سالاری خاطر نشان کرد:ثبت نام در تمامی پایه های تحصیلی در مدارس دولتی(عادی و هیات امنایی) بدون هیچ پیش شرطی انجام و فقط بر اساس محدوده جغرافیایی، و مدارس خاص بر اساس ضوابط ، ثبت نام را انجام خواهند داد.

رئیس ستاد ثبت نام مدارس شهرستان میناب، مسولیت ثبت نام دانش آموزان را بر عهده مدیران دانست و تاکید کرد:باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا مدیران و عوامل اجرای مدارس حضوری فعال در مدارس داشته باشند و توجیه دقیق نسبت به فرایند ثبت نام، این فرایند با رعایت کامل احترام به مراجعین و والدین و دانش آموزان صورت گیرد.

شایان ذکر است اعضای ستاد نیز در همین راستا نظرات و پیشنهادات خود را را ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار