رییس اتحادیه دانش آموزی استان تهران: اصل کارما سیر تربیتی دانش آموزان است

تهران (پانا) - محمد علی صمیمی، رییس اتحادیه دانش آموزی استان تهران در جلسه روسای مناطق اداره کل تهران ازاهم برنامه های پیش روی انجمن اسلامی دانش آموزی سخن گفت.

کد مطلب: ۹۲۰۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
رییس اتحادیه دانش آموزی استان تهران: اصل کارما  سیر تربیتی دانش آموزان است

محمدعلی صمیمی با اشاره به ویژگی های مدرسه خوب در سند تحول گفت: از ویژگی های بارز مدرسه در سند تحول نقطه اتکا دولت و ملت در رشد، پیشرفت و تعالی کشور و کانون تربیت محله است که دارای تعامل اثربخش با مساجد و دیگر نهادهای مذهبی و فرهنگی و برخوردار از مربیان دارای فضایل اخلاقی و شایستگی های فردی است.
وی با اشاره به اینکه کانون تربیت محله از سال 94 عملیاتی شدن و اجرایی کردنش به اتحادیه سپرده شده است، افزود: ما به عنوان تشکلی که بنا است یاور آموزش و پرورش باشیم و با این وزرات خانه همکاری داشته باشیم، باید در عملیاتی کردن این بند از سندتحول همکاری لازم را داشته باشیم.
صمیمی افزود: اصل کار در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی بر اساس سیر تربیتی است که ما داریم. این سیر تربیتی نتیجه تلاش 20 ساله موسسه آینده سازان قم است که تحت نظارت مستقیم حاج آقا حاج علی اکبری است. در حال حاضر تمام برنامه های ما بر اساس آن سیر تربیتی پیش می رود.
رییس اتحادیه دانش آموزی استان تهران در ارتباط با بخشی از برنامه های تابستانی این اتحادیه گفت: در شش هفته تابستان، عنوان24 موضوع هدفمند را داریم، خیمه های معرفت، هیئت های انصار مهدی و برنامه های دیگر.
محمدعلی صمیمی افزود: در مدرسه و در ساختار تشکیلاتی مسئول انجمن اسلامی در مدرسه یک دانش آموز است و این بچه ها هستند که باید در مدرسه نقش موثر خود را ایفا کنند. در حوزه های اردویی، اردوی زیارتی مشهد مقدس، اردوی علمی رفع اشکال، اردوی جهادی محرومیت زدایی، اردوی تفریحی یک روزه و چند روزه، اردوی رامسر و در بحث مهارتی، تاکید ما بر این است که هر عضو انجمن اسلامی یک مهارت فردی را آموزش ببیند و از این جهت با مرکز فنی حرفه ای تفاهم نامه ای داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار