با حضور معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهور؛

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در شورای معاونان معرفی شد

تهران (پانا) - با حضور معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در شورای معاونان وزارت خانه معرفی شد.

کد مطلب: ۹۲۰۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در شورای معاونان معرفی شد

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز با حضور احمد شمس معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور، در جمع شورای معاونان این وزارتخانه سید جواد حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش معرفی و حکم سرپرستی وی را از سوی رئیس جمهور به وی اعطا شد.

دکتر احمد شمس در این جلسه تاکید کرد: بنا بر ضرورت تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در اسرع وقت موضوع در دستور کار دولت قرار گرفت.

وی افزود: نشر شایعات و گمانه زنی ها در چند روز اخیر در خصوص سرپرست این وزارتخانه نشان از وجود دغدغه جامعه برای نظام تعلیم و تربیت است.

معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهور، منشا اداره بهینه وصحیح هرجامعه ای را آموزش و پرورش دانست و افزود:آنچه سرپرست وزارت آموزش و پرورش امروز تحویل می گیرد ،حاصل زحمات وزرا و مدیران قبلی است و امیدواریم دکتر حسینی جایگاه آموزش و پرورش را ارتقا دهد.
در ادامه مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی به نمایندگی از شورای معاونان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب دکتر حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: آمورش و پرورش برای رئیس جمهور جایگاه ویژه ای دارد لذا در دولت تدبیر و امید همواره شاهد افزایش سهم بودجه آموزش و پرورش بوده ایم.
وی افزود: امید است انتظارات فرهنگیان با تلاش سرپرست آموزش و پرورش برآورده شود.

در پایان این جلسه حکم سرپرستی سیدجواد حسینی از سوی رئیس جمهور به وی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار