با حکم رئیس جمهور؛

سیدجواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد

تهران (پانا) - سخنگوی دولت از تعیین سید جواد حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۰۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سیدجواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی با بیان اینکه در روزهای گذشته گزینه های مختلفی برای تصدی این پست با رئیس جمهوری دیدار کرده و برنامه ارائه کرده اند، گفت: در پی استعفای آقای سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و پذیرش استعفای ایشان توسط رئیس جمهوری، گزینه های مختلفی برای تصدی سرپرستی این وزارتخانه مطرح شدند که نهایتاً روحانی از میان این گزینه ها، با صدور حکمی سید جواد حسینی را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

ربیعی با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش از اهمیت و جایگاه ویژه ای برای دولت و شخص آقای روحانی برخوردار است، گفت در انتخاب سرپرست وزارت آموزش و پرورش همه دغدغه های مربوط به فرهنگیان و دانش آموزان مد نظر قرار گرفته است.

متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی برای دکتر سید جواد حسینی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سید جواد حسینی

بر اساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم شما را به سرپرستی "وزارت آموزش و پرورش" منصوب می نمایم.

امید است با عنایت الهی و همکاری کلیه کارکنان آن وزارت در خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

گفتنی است سید جواد حسینی پیشتر مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بوده و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و قائم مقام استانداری خراسان رضوی را نیز در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار