فرماندار شهرستان بهارستان : خیرین مدرسه ساز الگوی نمونه پیشرفت اسلامی، ایرانی هستند

بهارستان (پانا) - دهمین جشنواره خیرین مدرسه سازآموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور فرمانداربهارستان ،معاون پرورش و فرهنگی و نمایندگان مجمع خیرین مدرسه ساز استان واداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مسئولین شهرستان در تالار ولیعصر(عج) منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۲۰۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان بهارستان : خیرین مدرسه ساز الگوی نمونه پیشرفت اسلامی، ایرانی هستند

در این مراسم لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی اظهارداشت: واژه کلیدی خیرین در ادبیات فارسی به کاری که ازروی دل انجام میشود اطلاق میگردد.

او با ارائه گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش و مدارس ناحیه یک بهارستان افزود: خیرین مدرسه ساز تاکنون 32قطعه زمین را اهدا کردند و در ساخت 15 آموزشگاه به صورت کامل و در توسعه هفت واحد آموزشی مشارکت داشتند.

او بیان داشت: شصت و دو هزار دانش آموز در ناحیه یک بهارستان در 54آموزشگاه دو نوبته و 16 واحد آموزشی تک نوبته با کلاسهای بالای چهل نفره مشغول تحصیل هستند و در صورتی که شرایط موجود حفظ شود تا سالهای آینده 950کلاس درس و در مجموع 47 مدرسه بیست کلاسه نیاز داریم.

خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان سخنران بعدی مراسم بود که در بیاناتش خیرین مدرسه سازرا الگوی نمونه پیشرفت اسلامی، ایرانی برشمردو گفت: آجرهای اهدایی خیرین مدرسه ساز را باید دانه، دانه بوسید و در دیوار مدرسه قرار داد.

او اذعان داشت: هفتصد هزار نفر جمعیت شهرستان بهارستان در 64کیلومتر سرزمین جغرافیایی با تراکم بالا در حال زندگی هستند.

فرماندار بهارستان خاطر نشان کرد: در این دوران که دشمنان نظام اسلامی در زمینه انحراف جوانان ما سرمایه گذاری کردند، باید تمامی موانع را از سر راه خیرین مدرسه ساز برداشت که این عزیران با فراغ بال به تجهیز و تکمیل واحدهای آموزشی بپردازند.

موجانی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران در سخنانی با آرزوی سلامتی حافظی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و پیروزان مدیر مجمع خیرین اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بیان داشت: دکتر حافظی در سال 75با حمایت هشت نفر اولین مجمع خیرین مدرسه ساز را در کنار حرم امام رضا(ع) تاسیس کرد.

او گفت: اکنون پانصدمجمع خیرین مدرسه سازبا 653000 نفرعضودر داخل کشور و ده مجمع با 1000نفر عضودر خارج کشور در حال فعالیت داریم.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران خاطر نشان کرد: آیات عظام استفاده از یک سوم سهم امام را برای تاسیس واحد آموزشی واجب دانستند و در حرکتی زیبا خیرین مدرسه ساز جهت بازسازی مدارس مناطق سیل زده 210میلیارد تومان هدیه دادند.

در این برنامه از خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار