کریمی: توسعه همکاری کیفی و کمی با اتحادیه دانش آموزی برای مان مهم است

تهران (پانا) – عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در جلسه روسای مناطق اداره کل تهران از توسعه همکاری کیفی و کمی ما بین اتحادیه دانش آموزی و آموزش و پرورش شهر تهران سخن گفت.

کد مطلب: ۹۲۰۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: توسعه همکاری کیفی و کمی با اتحادیه دانش آموزی برای مان مهم است

عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در جلسه روسای مناطق اداره کل تهران گفت: در آموزش و پرورش چهارتشکل داریم که با هم ارتباط تنگاتنگی دارند. این تشکل ها شامل بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان دانش‌آموزی و جوانان هلال احمر می شود.
وی افزود: در تاریخ 11 تیرماه 97 تفاهم نامه ای میان بطحایی، وزیر وقت آموزش و پرورش و حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری به ادارات کل ارسال شد. در این تفاهم نامه از آموزش و پرورش در دو زمینه سخت افزاری و نرم افزاری کارها و فعالیت هایی خواسته شده و سطح هماهنگی در چهار سطح ستاد و منطقه و شهرستان و استان است. در سطح ستاد، چهارنفر حضور دارند که شامل دو نفر معاون فرهنگی و پرورشی و معاون توسعه و مدیریت و پشتیبانی و یا نمایندگان تام الاختیار ایشان است و همچنین دبیرکل اتحادیه دانش آموزی و معاون ایشان حضور دارند. در سطح استان، مسئول اتحادیه استانی و مدیر کل آموزش و پرورش و معاون پرورشی و معاون توسعه و منابع استان اقدام به تشکیل جلسه نموده و در سطح مناطق هم کمیته متناظر با آنها تشکیل خواهد شد.
عبدالرسول کریمی با اشاره به اینکه اتحادیه دانش آموزی به دلیل تفاهم نامه انجام شده برای آموزش و پرورش رنگ و بوی مقام معظم رهبری را دارد، افزود: در زمینه اتحادیه چون رنگ و بوی مقام معظم رهبری را دارد برای ما ارج و قرب خاصی دارد.
کریمی افزود: ازمهرماه تا آخر شهریورماه 98 بالغ بر 49 برنامه را زمانبندی کرده ایم تا انجام شود و دقیقا فعالیت ها را رصد کرده ایم و البته دوستان اتحادیه هم سنگ تمام گذاشته اند. یکی از همکاری های انجام شده در زمینه آزمون های آینده سازان است. در این زمینه سال گذشته نامه ای را به دکتر عمادی ارسال کردیم و پاسخ دادند برگزاری هر نوع آزمون با تایید سازمان سنجش باید انجام شود. موضوع مورد بحث دیگر مبنی بر حضور عزیزان اتحادیه در شورای آموزش و پرورش است که طبق دستورالعمل آن شورا، بندی مبنی بر حضور دوستان اتحادیه نیامده است اما در این تفاهم نامه آمده است.
کریمی در زمینه همکاری آموزش و پرورش با اتحادیه دانش آموزی گفت: سعی می کنیم در زمینه توسعه کیفی و کمی کار اساسی انجام دهیم. تعداد اعضای اتحادیه دانش آموزی دو سال و نیم پیش در شهر تهران 1000 نفر بود و اکنون 2500 نفر است و این اهمیت دارد، البته ما فقط به دنبال کمیت نیستیم بلکه کیفیت هم برای مان مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار