11 نفر در حوادث رانندگی تعطیلات عید فطر جان باختند

ساری (پانا) - پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد که در تعطیلات پایان هفته گذشته 11 نفر بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

کد مطلب: ۹۲۰۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
11 نفر در حوادث رانندگی تعطیلات عید فطر جان باختند

علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران آمارهای اولیه جان‌باختگان ناشی از حوادث رانندگی از 14 تا 17 خردادماه که به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده‌اند را 11 کشته اعلام کرد، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل 6 نفر بوده است.

به گفته او 82 درصد از کشته‌شدگان حوادث رانندگی بومی بوده‌اند: «از این تعداد موتور سوار و راننده هر کدام 3 مورد، سرنشین و عابر هر کدام 2 مورد و دوچرخه سوار هم یک مورد گزارش شده است.»

مدیر کل پزشکی قانونی استان بیشترین آمار تصادف را در روز 17 خرداد ماه با 5 نفر و بعد از آن 16 خرداد با 4 فوتی، 14 و 15 خرداد هر کدام با یک فوتی برشمرد.

عضو شورای قضایی استان آمارهای ارائه شده را آمارهای اولیه دانست و یادآور شد: «با توجه به اینکه سازمان پزشکی قانونی، آمارها را تا سی روز بعد از رویداد حادثه را به آمارهای خود اضافه می‌کند، امکان افزایش در این آمار وجود دارد. به این معنی که چنانچه مصدومان حوادث رانندگی پس از انتقال به بیمارستان و یا با فاصله‌ای چند روزه از حادثه تصادف، براثر عوارض ناشی از تصادف جان خود را از دست بدهند به آمار روز حادثه اضافه می‌شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار