دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

بیش از 1.5 میلیارد تومان هزینه نگهداری معتادان متجاهر کرمانشاه شده است

کرمانشاه (پانا) - دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: یک میلیارد و 587 میلیون تومان توسط این ستاد سال گذشته هزینه نگهداری معتادان متجاهر ماده 16 شد.

کد مطلب: ۹۲۰۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 1.5 میلیارد تومان هزینه نگهداری معتادان متجاهر کرمانشاه شده است

علی شمشیری در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد؛ با بیان اینکه هزینه نگهداری هر فرد ۲۶ هزار تومان در روز است، افزود: برای تکمیل و تجهیز سوله‌های کارگاهی (حرفه آموزی برای اشتغال معتادان متجاهر)، سیستم فاضلاب، سرمایشی، گرمایشی و تعمیرات تاسیساتی ساختمان ماده ۱۶ کرمانشاه حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.

وی در ادامه حلقه گمشده درمان معتادان متجاهر را اشتغال بعد از درمان ذکر کرد و گفت: بر همین اساس برای اینکه معتادان نجات یافته دوباره به اعتیاد رو نیاورند یکی از اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزاری کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای برای آموزش و ایجاد اشتغال این افراد است.

او سوله‌های ماده ۱۶ کرمانشاه را برای بحث آموزش قدیمی و فرسوده دانست که باید برای احداث سوله‌های جدید و تعمیر و تجهیز آن از محل اعتبارات استانداری برای آنها اعتبار تخصیص داده شود.

شمشیری در ادامه با بیان اینکه آموزش پیشگیری از اعتیاد از مهد کودک‌ها تا دستگاه‌های اجرایی و واحدهای صنعتی در دستور کار این ستاد است گفت: مهم‌ترین مقوله مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار