یوسف بهارلو: تلاش در جهت ارتقا و بهبود کیفیت خدمات رفاهی همکاران فرهنگی در اولویت معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران است

تهران (پانا) - نشست شورای اداری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، شورای معاون و همکاران اداری در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۰۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: تلاش در جهت ارتقا و بهبود کیفیت خدمات رفاهی  همکاران فرهنگی در اولویت معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران است

یوسف بهارلو با تبریک ایام سعید عید فطر به کلیه مسلمین جهان گفت: عید فطر پیروزی خرد، اندیشه و تفکر بر نیازهای زیستی و غرایز انسانی ماست.

وی با اشاره به اهمیت تعادل در رفتار و نیازهای انسانی تاکید کرد: اندیشیدین یکی از کارکردهای عقلی انسان است که نیازمند تقویت است و باید بین آن و نیازهای جسمی و غریزی انسانی یک تعادل برقرار شود.

بهارلو ادامه داد: اگر غرایز انسانی در جامعه ای غلبه کند ، کنترل آن جامعه از دست خواهد رفت وباید به سمتی پیش برویم با ایجاد اعتدال در رفتار، مطیع خواسته های زیستی نشویم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود کیفیت خدمات رفاهی در شهرستان‌های استان تهران، اظهار داشت: در شرایط دشوار اقتصادی امروز که دشمن فشارهای سختی را بر کشور وارد و تحمیل کرده است باید یاد بگیریم که توانمندی های خود را تقویت کنیم و روحیه باور پذیری را در دانش آموزان مان ایجاد کنیم.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حذف جلسات غیر ضروری حضوری و برگزاری نشست ها به صورت ویدئو کنفرانس را از اقدامات موثر در صرفه جویی زمانی و مالی در این استان دانست و ادامه داد: باید با جلوگیری از هزینه های اضافی در بخش های رفاهی پررنگ تر عمل کنیم و تا حد توان شرایط مطلوب را برای همکاران محترم فراهم نماییم.

بهارلو تقویت گفتمان توسعه اقتصادی، شفافیت مالی، برون سپاری و مدیریت درست منابع را از جمله موارد بسیار مهم در حوزه معاونت پشتیبانی دانست و تصریح کرد: فراهم نمودن شرایط مطلوب رفاهی در شان و منزلت همکاران فرهنگی از جمله وظایف اصلی این حوزه است و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته که ان‌شاءا.. در آینده نیز بیشتر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار