سید مجتبی هاشمی خبر داد؛ از 20 خرداد دبیرخانه سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور، آثار فاخر دانش‌آموزان را دریافت می‌کند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بیستم لغایت بیست و دوم خرداد را زمان تحویل آثار شرکت‌کنندگان در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان به دبیرخانه این جشنواره اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۲۰۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی خبر داد؛ از 20 خرداد دبیرخانه سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور، آثار فاخر دانش‌آموزان را دریافت می‌کند

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره گفت: مسابقات فرهنگی و هنری یکی از بزرگترین جریانات فرهنگی در سطح مدارس است که دانش‌آموزان به صورت فراخوان و در رشته‌های مختلف بر اساس استعداد و علاقه‌مندی خود شرکت می‌کنند.

هاشمی تاکید کرد: این آثار فقط بر اساس ضوابط تحویل آثار سی و هفتمین دوره‌ی مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان سراسر کشور مندرج در بخش اطلاعیه پورتال اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: آثار فرهنگی و هنری طی روزهای 20، 21 و 22 خرداد در کانون فرهنگی و تربیتی سمیه ناحیه یک شهرری تحویل گرفته می‌شود و همکاران محترم باید با برنامه‌ریزی مناسب در روز تعیین شده به دبیرخانه مراجعه کنند تا ضمن تسریع در تحویل آثار دانش‌آموزان، حق سایرین تضییع نشود.

گفتنی است پس از جمع آوری و داوری آثار، برگزیدگان به مرحله نهایی سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری که بصورت حضوری در تابستان98 برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار