معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان: نخستین جشنواره ملی تجربه‌های موفق مدارس برگزار می شود

سنندج(پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق در مدارس دوره های اول و دوم ابتدایی , و یک حیطه خاص برای دوره دوم متوسطه سراسر کشور برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۲۰۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان: نخستین جشنواره ملی تجربه‌های موفق مدارس برگزار می شود

صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان برگزاری جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس را گامی برای تحقق عملی راهبرد مدرسه محوری دانست و گفت: این جشنواره با مشارکت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و آموزش و پرورش برگزار می شود.

عبداللهی با بیان اینکه شرکت کنندگان می توانند از سوم خرداد ماه نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند؛ گفت: ارسال آثار از طریق ورود به سامانه کاربران در صفحه اصلی سایت امکان پذیر است.

وی ادامه داد: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را تا پایان خرداد ماه 98 به نشانی fses.sru.ac.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان 20تیرماه 98 را آخرین مهلت برای رفع نواقص و هفته اول مرداد را زمان انتشار نتایج اولیه جشنواره اعلام کرد.

وی در پایان به حیطه های جشنواره نیز اشاره کرد و برنامه ریزی و مدیریت، فرایند آموزشی، فعالیت های فرهنگی و پرورشی، مشارکت والدین و جامعه محلی اقتصاد مدرسه و توسعه منابع، فضا و تجهیزات، امور ویژه و آموزش و تحقق حقوق شهروندی( خاص دوره دوم متوسطه )را از حیطه های جشنواره برشمرد.

عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم پایانی نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس هفته اول شهریورماه 98 برگزار و به اثر اول 5 میلیون تومان، اثر دوم سه میلیون تومان و به اثر سوم دو میلیون تومان به همراه تقدیر نامه و تندیس اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار