واکنش علیرضا بیرانوند به پیشنهاد از باشگاه آ.اس.رم

تهران (پانا) - گلر شماره یک و موفق تیم ملی در رابطه با انتقالش به آاس رم ایتالیا واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۲۰۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
واکنش علیرضا بیرانوند به پیشنهاد از باشگاه آ.اس.رم

دیروز خبری جالب سوژه محافل فوتبالی شد؛ «علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک تیم ملی کشورمان به باشگاه آاس رم ایتالیا پیوست.» ۷، ۸ ملی‌پوش ایرانی هم که همراه علیرضا بیرانوند به سئول سفر کرده‌اند به همبازی خود تبریک گفتند و این خبر رسانه‌ای شد! زمزمه‌ها بالا گرفت و شنیده شد سران باشگاه مطرح ایتالیایی از دروازه‌بان خود راضی نبوده و دنبال جانشین می‌گردند.
اما گلر آاس رم کیست؟ تا دو فصل پیش آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی و سرشناس لیورپول گلر اصلی آاس رم بود که با پیشنهادی گران‌قیمت راهی لیگ برتر انگلیس شد و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را هم کسب کرد. پس از جدایی آلیسون بکر از آاس رم، مدیران باشگاه ایتالیایی رابین اولسن، دروازه‌بان ملی‌پوش سوئد را به خدمت گرفتند. این دروازه‌بان سوئدی تا سال ۲۰۲۳ با جالوروسی قرارداد دارد. جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید ارزش مالی رابین اولسن ۸/۵ میلیون یورو به علاوه ۳/۵ میلیون یورو پاداش اضافی است و در واقع گلر گران‌قیمتی محسوب می‌شود.
بر همین اساس تصمیم گرفتیم با خود علیرضا بیرانوند تماس بگیریم. گلر شماره یک و موفق تیم ملی که سابقه مهار پنالتی کریستیانو رونالدو را در کارنامه دارد در اردوی تیم ملی بود و خیلی کوتاه در رابطه با انتقالش به آاس رم ایتالیا به خبرورزشی گفت: «به خدا خودم هم نمی‌دانم! در حال حاضر همه تمرکز من روی تیم ملی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار