استقلال و رسالت دانشگاه باید حفظ شود

اصفهان (پانا) - سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با استاندار اصفهان دیدار و ضمن ارائه گزارش در خصوص وضعیت و شرایط دانشگاه فرهنگیان استان تبادل نظر کردند.

کد مطلب: ۹۲۰۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
استقلال و رسالت دانشگاه باید حفظ شود

استاندار اصفهان در این دیدار بیان داشت:با عنایت به افزایش بازنشستگی در آموزش و پرورش؛ کمبود نیرو یک دغدغه اساسی است و دانشگاه فرهنگیان با افزایش ظرفیت ها باید در این حوزه و در جهت تربیت نیرو و معلم خوب دغدغه ها را کاهش دهد.

عباس رضایی عنوان نمود: رسالت دانشگاه خیلی مهم است و هرگز نباید وارد چالش های سیاسی شود؛ دانشگاه یک واحد مستقل و استقلال دانشگاه یک مورد خاص و غیر قابل انکار است.

وی اظهار کرد:شأن و حیثت دانشگاه را با توجه به ماهیت دانشگاه در نظر بگیرد و در جهت حفظ شأن و منزلت بالای آن تلاش کنید.در خصوص حمایت از دانشگاه فرهنگیان و اختصاص زمین برای ساخت دانشگاه جامع فرهنگیان، حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.نیاز است تا شرایط مورد نیاز از سوی دانشگاه نیز مهیا شود تا امکان حمایت، اختصاص زمین و ساخت دانشگاه فراهم شود.

استاندار اصفهان در پایان با تأکید بر برگزاری منظم جلسات کمیته هیئت امناء دانشگاه و بازدید از دانشگاه بیان داشت:در خصوص تأمین بودجه باید از راه مناسب وارد شد امکانات بسیار زیادی وجود دارد که قابل استفاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار