معاون استاندار آذربایجان غربی:

بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه مدیران قرار گیرد

ارومیه (پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب حاوی مطالب بسیار ارزنده ای است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۲۰۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه مدیران قرار گیرد

علی مصطفوی در سی و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با تاکید بر تحلیل و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اظهارداشت: در این بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص جوانان مطالب ارزنده‌ای را بیان داشته‌اند که راه اندازی هزاران شرکت دانش بنیان، هزاران واحد دانشگاهی طرح های بزرگ از قبیل چرخه سوخت هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، نانوتکنولوژی و بسیاری از طرح‌هایی که در این چهل سال گذشته اتفاق افتاده مورد اشاره قرار گرفته است.

وی با تاکید بر بهره گیری از جوانان در حوزه‌های مدیریتی کشور عنوان کرد: جوانان ما تحصیل کرده و هوشیار هستند و باید از این موقعیت به عنوان فرصت استفاده کنیم زیرا اگر کارها به جوانان سپرده شود، کشور به بهترین نحو اداره و کارها به نتیجه می‌رسد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، اشتغال، ازدواج، تحصیل و برنامه‌های اوقات فراغت را به ترتیب از جمله مسائل و مشکلات پیش روی جوانان عنوان کرد و اظهار داشت: برای رفع مشکلات جوانان باید برنامه ریزی های لازم انجام و تقسیم کار توسط دستگاه‌های مرتبط صورت گیرد.

مصطفوی بر لزوم برنامه ریزی دقیق و اصولی برای پر بارکردن و غنی سازی اوقات فراغت جوانان تاکید کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان صادقانه باید این مشکلات را احصا و برای رفع و حل آنها اولویت بندی‌های لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه جوانان کشور توانستند دوران دفاع مقدس را به بهترین نحو مدیریت کنند، بیان کرد: اعتماد به جوانان بسیاری از مشکلات را حل و فصل می‌کند و باید به آنها اعتماد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای باید زمینه مهارت آموزی جوانان را فراهم کند، گفت: با تدوین برنامه‌ها می‌توان مهارت آموزی را در بین جوانان افزایش داد.

آسیب شناسی مشکلات جوانان در جامعه، ارائه دستور کار مشخص برای جلسات، ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه جوانان در خصوص مصوبات ستاد ساماندهی جوانان از جمله مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار