نمایش وندینگ ماشین از نیمه تیر فعال می شود

تهران (پانا) - کارگردان نمایش وندینگ ماشین دلیل وقفه اجرای این پروژه نمایشی را حضور در یک دوره آموزشی بین المللی بیان کرده و ادامه اجرای دستگاه فروش خودکار را از نیمه تیرماه اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۲۰۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایش وندینگ ماشین از نیمه تیر فعال می شود

به گزارش روابط عمومی، مهدی سفاری بازیگر و کارگردان وندینگ ماشین گفت: از مدت ها پیش برای گذراندن یک دوره یک ماهه در کشور چین اقدام کرده بودم. برای یادگیری اپرای ملی چین در آکادمی تئاتر شانگهای این سفر باید انجام میشد.

وی درباره ادامه اجراهای تک نفره ای که در عمارت روبرو داشت نیز توضیح داد: با هماهنگی سالن قرار شده است در بازگشت از این دوره آموزشی که نیمه تیرماه خواهد بود ، دوباره وندینگ ماشین را فعال کنیم.

سفاری که خود طراحی این اثر را نیز انجام داده، استقبال مخاطبان از دستگاه فروش خودکار تئاتر را خوب عنوان کرده و گفت: جدای از حس کنجکاوی مراجعه کنندگان به این عمارت تئاتری ، نوع دراماتوژی و تنظیم هر نمایشنامه برای اجرایی کوتاه و تک نفره برای مخاطبانی که این آثار را میشناسند جذابیت بسیاری داشت و بازخوردهای بسیار خوبی از پروسه اجرا دریافت کردیم که باعث می شود همچنان آن را به نمایش بگذاریم.

این پروژه نمایشی که از اردیبهشت ماه در عمارت روبرو میزبان تماشاگران بود شامل اجرای تک نفره مهدی سفاری از 30 نمایشنامه مشهور ایرانی و خارجی است. هر تماشاگر با انتخاب یکی از این آثار می تواند در سه زمان 30 ، 60 و 120 ثانیه به تماشای دراماتورژی حمید پاک نیا و آیدا حق نژاد از این آثار بایستد.

آهنگسازان این اثر نمایشی پدرام بابایی و پویا نوروزی هستند. دستیاری کارگردان را نیز مژگان حسینی بر عهده دارد. طراحی و دوخت لباس را نسیم میرزاده ، طراح پوستر را آرش وکیل زاده ، طراحی پوستر را آرش وکیل زاده، عکاس علی سفاری و آرش وکیل زاده ، روابط عمومی زهرا شایان فر و ساخت تیزر را محسن ظهرآبی بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار