"جمال الدین عزیزی" شهردار جدید یزد، معرفی شد

یزد(پانا) - معاون امور عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری های کشور بحران کم اعتمادی مردم به مسئولان را بسیار نگران کننده دانست و بیان داشت: معتقدیم این بحران از تحریم ها، سیلاب ها و آتش سوزی ها به مراتب بدتر است.

کد مطلب: ۹۲۰۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
"جمال الدین عزیزی"  شهردار جدید یزد، معرفی شد

مهدی جمالی نژاد در مراسم تودیع و معارفه شهردار یزد که پیش از ظهر امروز برگزار شد با اشاره به اینکه پهنه وسیعی از کشور را قومیت های مختلف فرا گرفته و سازمان شهرداری ها در این برهه و در شرایط فعلی کشور نقش بسیار مهم و اثر گذاری در سراسر شهرها ایفا می کند، اظهار داشت: شرایط کشور امروز بحرانی است به ویژه اینکه جنگ اقتصادی تمام عیار دشمن از مدت ها پیش آغاز شده و دشمن در این مسیر از هیچ ضربه ای دریغ نکرده است .

جمالی نژاد افزود: تورم بی سابقه، نوسان شدید قیمت ها، بروز انواع و اقسام بحران ها از زلزله، طوفان و ریزگرد تا هجوم ملخ ها و آتش سوزی ها شرایط بسیار سختی را در کشور به وجود آورده است .

معاون امور عمرانی وزیر کشور بیان کرد: احیای شهرهای سیل زده کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است زیرا اولین بار بود که ۲۵ استان کشور به طور همزمان یک بحران را تجربه می کردند و علاوه بر این بسیاری از اعتبارات باید به سمت بازسازی و نوسازی این شهرها گسیل شود .

وی تصریح کرد: تمام این مشکلات که شکل بحرانی به کشور داده به اندازه بی اعتمادی که امروز مردم به مسئولان دارند نگران کننده نیست .

این مقام مسئول تاکید کرد: مهمترین بحرانی که امروز کشور با آن مواجه است و بسیار نگران آن هستیم و بسیاری از جریان های سیاسی کشور به آن توجهی ندارند بحران کم اعتمادی مردم به مسئولان است که معتقدیم این بحران از تحریم ها، سیلاب ها و آتش سوزی ها به مراتب بدتر است .

رییس سازمان شهرداریهای کشور ادامه داد: گسلی که دشمن میان مردم و مسئولان ایجاد شده بسیار خطرناک است و در این شرایط شوراهای شهر به عنوان خاکریز حضور در صحنه، شهرداران به عنوان مدیران محلی و دهیاران نقش بسیار مهم و اثرگذاری ایفا می کنند .

وی یادآورشد: ما در دوران دفاع مقدس شرایط به مراتب بدتری به لحاظ اقتصادی داشتیم اما با وجود آن سختی ها و به رغم عدم وجود زیرساختها در آن زمان اعتماد مردم را داشتیم اما اکنون بسیاری از زیر ساخت ها و امکانات را داریم اما اعتماد مردم به مدیران را بسیار کم داریم .

معاون امور عمرانی وزیر کشور عنوان کرد: فکر می کنم می توانیم این روابط را احیا کنیم و دیوار بی اعتمادی را از میان برداریم، بر این اساس از همه اعضای شورای شهر و شهرداران درخواست دارم به برداشتن این دیوار بی اعتمادی کمک کنند .

جمالی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روند انتخاب شهردار یزد طولانی شد تصریح کرد: من همه تقصیر ها را در این زمینه به گردن می گیرم و از مردم یزد عذرخواهی می کنم .

وی افزود: به عنوان کسی که با ۱۲۸۴ شهرداری و ۳۷ هزار دهیاری در سطح کشور در ارتباط هستم می گویم که شهر یزد و استان یزد یک استان متفاوت است و مسائلی که در بسیاری از استان ها وجود دارد در یزد مشاهده نمی شود .

وی تصریح کرد: حتی دلسوزی رسانه ها و نقادان رسانه ای این شهر بی نظیر است و این امر نویدبخش یک جهش بزرگ در استان یزد محسوب می شود که امیدواریم با حضور مدیران پاکدست این جهش سریع تر رقم بخورد .

معاون امور عمرانی وزیر کشور با اشاره به حضور خود به عنوان شهردار در یزد تاکید کرد: از تمام مردم، همکاران شهرداری، اعضای شورای شهر و مسئولان استان و شهرستان یزد به خاطر همراهی های آنها قدردانی می کنم و امیدواریم یزد بتواند بهتر از گذشته مسیر ترقی و توسعه را طی کند .

در این مراسم از تلاشهای مهدی جمالی نژاد تقدیر و جمال الدین عزیزی به عنوان شهردار یزد معرفی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار