شاخص کل بازار بورس در آذربایجان غربی صعودی شد

ارومیه(پانا)- مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی با بیان اینکه طی هفته گذشته شاخص کل بازار بورس استان در مقایسه با هفته قبل از آن ۲ هزار و ۵۰۷ واحد افزایش یافت، گفت: این شاخص به ۲۲۶ هزار و ۹۸۳ واحد رسید.

کد مطلب: ۹۲۰۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
شاخص کل بازار بورس در آذربایجان غربی صعودی شد

وحید جوادی با بیان اینکه طی هفته گذشته شاخص کل بازار فرابورس نیز افزایش ۱۱۰ واحدی را تجربه کرد، اظهار داشت: این شاخص نیز به ۲ هزار و ۹۱۰ واحد رسید.

وی با بیان اینکه هفته گذشته بیش از ۱۰۹ میلیون و ۱۵۸ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت های بورسی و فرا بورسی در آذربایجان غربی معامله شد، گفت: ارزش معاملات بورسی طی هفته گذشته در استان بیش از ۳۲۹ میلیارد ریال بود.

وی با بیان اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ۱۲ کارگزار از ۱۵ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۲۵۱ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۴۳ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۵۴ درصد کل معاملات در هفته گذشته مربوط به خرید بود، بیان کرد: طی این مدت سهام شرکت بانک خاورمیانه با ۱۸ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

جوادی گفت: طی هفته گذشته ۴۳ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه ای آذربایجان غربی صادر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار