۱۰۰ درصد اظهارنامه‌های مالیاتی الکترونیکی شد

تهران (پانا) - رئیس کل سابق سازمان مالیاتی با اشاره به تحقق بیش از ۹۵ درصد درآمد مالیاتی در سال‌های گذشته، می‌گوید پیشی گرفتن درآمد مالیاتی از نفت یک دستاورد بزرگ است.

کد مطلب: ۹۱۹۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰ درصد اظهارنامه‌های مالیاتی الکترونیکی شد

سیدکامل تقوی‌نژاد در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان مالیاتی که با حضور فرهاد دژپسند وزیراموراقتصادی و دارایی برگزار شد با بیان اینکه مهم‌ترین سیاست سازمان را در دوره فعالیت اعتمادسازی قرار داشت، گفت: در مقوله‌های مختلف اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی تلاش کردیم.

رئیس کل سابق سازمان مالیاتی با اشاره به تحقق بیش از ۹۵ درصد درآمد مالیاتی در سال‌های گذشته، گفت: پیشی گرفتن درآمد مالیاتی از نفت یک دستاورد بزرگ است.

وی ادامه داد: دستورالعمل‌ها و مقررات جدیدی تصویب و اجرایی شد و در زمینه وصول مالیات‌ها مورد استفاده قرار گرفت. در زمینه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده دستاورد خوبی حاصل شد و درآمدهای ارزش افزوده از درآمدهای مالیات مستقیم پیشی گرفت.

تقوی‌نژاد با بیان اینکه، در زمینه استرداد مالیات بر صادرات دستاورد داشتیم، اظهار داشت: در بخش مالیات بر ارزش افزوده، صندوق‌های مکانیزه فروش را داریم که باید اجرایی شود. این موضوع بحث اجتماعی پردامنه‌ای دارد و سازمان باید با انعطاف با آن برخورد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار