امام جمعه شهرری: مقاومت نسخه شفابخش امام خمینی(ره) برای ایران بود

شهرری (پانا)- امام جمعه شهرری گفت: امام راحل(ره) نسخه شفا بخش ایستادگی و مقاومت را برای ما به درستی برای کشور و ملت ما پیچید و این نسخه امروز در سایر کشورها هم به پیروزی منجر شده است‌.

کد مطلب: ۹۱۹۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرری: مقاومت نسخه شفابخش امام خمینی(ره) برای ایران بود

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری اظهار داشت: سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بعد از سی سال علاوه بر مرقد مطهر امام راحل در کل کشور و حتی خارج کشور بی‌نظیر و باشکوه برگزار شد که نشانه از ویژگی‌های بارز ایشان و این که امام زنده و روحش بر کشور حاکم است.

اوبا بیان اینکه رهبر انقلاب هر سال موضوع و ویژگی خاصی از امام راحل را تبیین و تشریح می‌کنند، خاطرنشان کرد: امسال موضوع مقاومت و ایستادگی بنیانگذار فقید انقلاب به درستی و به جا برای مردم بیان شد چرا که امام(ره) با توجه به عدم سازش با دشمن با نفرت از آمریکا از دنیا رفت.

حجت الاسلام شاهچراغی از مقاومت و ایستادگی به عنوان نسخه شفا بخش امام راحل(ره) یادکردو گفت: ما با این نسخه با بیرون کردن حکومت شاهنشاهی، پشت سر گذاشتن جنگ تحمیلی و تحریم‌ها و توطئه‌های مختلف چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و این نسخه را به عراق، سوریه و حزب الله دادیم و طعم پیروزی را چشیدند و به فضل الهی مردم فلسطین و یمن هم با این نسخه به زودی شاهد پیروز نهایی خواهند بود.

امام جمعه شهرری با اشاره به برگزاری سه اجلاس در مکه اذعان داشت: این نشست‌ها به دستور آمریکا و با پول عرب‌ها با هدف حمایت از رژیم صهیونستی، مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران و نجات عربستان از باتلاق یمن برگزار شد که با شکست روبه رو شد و نتیجه‌ای در پی نداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار