تشکیل شورای برنامه‌ریزی کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا)- با حضور مدیر و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری جلسه شورای برنامه‌ریزی کانون‌های تربیتی در کانون سمیه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۹۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل شورای برنامه‌ریزی کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش ناحیه یک ری

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سخنانی با اشاره به اهمیت نقش کانون‌های فرهنگی تربیتی در تقویت خلاقیت دانش‌آموزان گفت: کانون‌های فرهنگی تربیتی ضمن تقویت هویت فرهنگی، دینی و ملی و آشنا ساختن دانش‌آموزان با ارزش‌های فرهنگی، زمینه ارتباط صمیمی و معاشرت سازنده اجتماعی دانش‌آموزان عضو را فراهم می‌سازند تا وجدان جمعی، خود‌اتکایی و قدرت تصمیم‌گیری آنان را تقویت کنند و برای زندگی اجتماعی و ایفای نقش موثر در تلاش همسو برای رسیدن به اهداف مشترک، مهارت لازم را به دست آورند.

او ادامه داد: کانون‌های فرهنگی تربیتی مرکزی برای دانش‌آموزان است که تلاش دارند از طریق فعالیت‌های گروهی و اجرای برنامه‌های کاربردی، پویا و روزآمد برای تحقق اهداف آموزش و پرورش در دوره‌های مختلف تحصیلی به‌وی‍‍‍‍‍ژه با استفاده از فرصت مناسب اوقات فراغت دانش‌آموزان، در محیطی سالم و امن گام بردارند.

نصیری با تاکید بر تنظیم هرچه سریع‌تر برنامه سال تحصیلی جدیدکانون‌ها و ارسال آن به مدارس پیرامون بررسی بهره‌وری کانون‌ها و رفع پاره‌ای از مشکلات توضیحاتی راارائه داد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار