بیست و پنج هزار مترمربع از اراضی کشاورزی ملاردبه چرخه تولید بازگشت

ملارد(پانا) - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد گفت: با تخریب دوازده مورد ساخت و ساز غیرمجاز بیست و پنج هزار متر مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید محصولات کشاورزی بازگشت.

کد مطلب: ۹۱۹۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بیست و پنج هزار مترمربع از اراضی کشاورزی ملاردبه چرخه تولید بازگشت

محمد صارمی اعلام کرد: در راستای اجرای تبصره دو ماده ده قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی،دوازده مورد ساخت و ساز غیر مجاز در روستای ویلای جنوبی شهرستان ملارد تخریب شد.

او افزود: با تخریب این ساخت و سازهای غیر مجاز که با حضور نمایندگان دادستانی، فرمانداری، نیروی انتظامی و سایر نهادهای اجرایی انجا، شد، ۲۵ هزار متر مربع از اراضی شهرستان ملارد آزاد سازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: در این ساخت و سازهای غیر مجاز، افراد سودجو با دیوارکشی اراضی کشاورزی، قصد احداث باغ ویلا داشتند.

اوتاکیدکرد: تیم‌های یگان حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان ملارد بصورت شبانه روزی از اراضی کشاورزی مراقبت می کنند و در صورت هرگونه دخل و تصرف در این اراضی با متخلفان برخورد قانونی می شود.

صارمی همچنین به کشاورزان شهرستان ملارد توصیه کرد: قبل از هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی مراتب را به امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان اعلام و نسبت به اخذ مجوز قانونی اقدام کنند.

/خبرنگار:سیده زهرا صمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار