مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر :

شهرستان دیر در پرسش مهر ریاست جمهوری حائز سه رتبه برتر کشوری شد

دیر،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت : دو فرهنگی و یک دانش آموز توانستند در نوزدهمین جشنواره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری در سطح کشوری کسب مقام کنند

کد مطلب: ۹۱۹۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان دیر در پرسش مهر ریاست جمهوری حائز سه رتبه برتر کشوری شد

احمد عبداله زاده ضمن تبریک عید فطر و تبریک به افتخار آفرینان شهرستان دیر در این جشنواره اظهار داشت: این طرح اهدافی همچون تقویت روحیه مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان و مشارکت آنان و فرهنگیان، تقویت اعتماد به نفس در نسل جوان و نوجوان و تقویت هویت دینی و ملی در نسل نوجوان را دنبال می کند.

عبداله زاده با اشاره به سوال ریاست جمهور در روز اول مهر سال 1397 با عنوان «سال گذشته چه مهارت‌هایی را در مدرسه آموختید و امسال چه انتظاراتی در این زمینه دارید»، تصریح کرد: در بخش فرهنگیان ، آقایان حیدر منصوری مقام اول شعر و لقمان بحرانی مقام سوم نمایش نامه نویسی و در بخش دانش آموزی خانم سارا منصوری مقام اول شعر توانستند در سطح کشور افتخار آفرینی کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان دیر بیشترین مقام کشوری در سطح استان بوشهر از آن خود کرده ، گفت: در مرحله شهرستانی 40 اثر از فرهنگیان و 50 اثر از دانش آموزان به دبیرخانه این جشنواره ارسال که از این تعداد 25 اثر برگزیده به استان راه یافت.

عبداله زاده در پایان کسب عناوین ارزنده را به جامعه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت و از خداوند متعال توفیق روز افزون آنان را در تمامی مراحل زندگی مسئلت نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار