نماز عید سعید فطر در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_نماز عید فطر با حضور اقشار مختلف مردم به امامت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۹۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نماز عید سعید فطر در بوشهر برگزار شد

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک این عید آسمانی بیان داشت : امید است همه نمازها، روزه‌ها و دعاهای مومنان به احسن وجه مقبول درگاه ایزد منان قرار بگیرد.

امام جمعه بوشهرگفت : ماه مبارک رمضان با تمام ویژگی‌های آن تمام شد اما تربیت یافته‌گان این ماه با عظمت باید تلاش کنند رمضانی بمانند. خداوند در کتاب آسمانی قرآن کریم فرموده‌اند که قبل از اینکه انسان‌ها دعاها کنند، آن‌ دعا ها را اجابت می‌کنم.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود : امروز دشمن از یکپارچگی مسلمانان می‌هراسد به همین دلیل با شیوه‌ها و دسیسه‌های مختلفی درصدد ضربه زدن به اتحاد مسلمانان است.

وی بیان کرد: هوشیاری و آگاهی نسبت به این ترفندها در شرایط کنونی ضروری است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت : مسوولان در فضای ملی و استانی در رابطه با حل مشکلات آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان، اشتغال، مسکن جوانان تلاش کنند و رفع مشکل آب آشامیدنی شهرهای استان در اولویت کار مسؤولان باشد.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: حمایت از جوانان،حل مشکلات گرانی و رسیدگی به فقرا و مستمندان باید در اولویت برنامه مسؤولان قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار